Piceg Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 hei jeg har prøvd di fleste "klokke" programmene jeg har kommet over men jeg klarer ikke å klokke kortet. jeg har: abit ic7 max3 hovedkort. 512 crosair ram 2,8ghz cpu herkules 3d prophet 9600 med 256mb ram.
Nitromarsjipan Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Når er det klokkingen skjærer seg? Lest denne? Guide til skjermkort klokking
yosss Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Prøv Omega drivere. Her følger det med et program som heter RADclocker. Med dette programmet kan du overklokke ditt skjermkort.
Windoge Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Husk at 256MB ram versonene har dårlig ram når det gjelder klokking.
Piceg Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 jeg har prøvd powerstrip,rage3d tweak.men fargene på skjermen blir helt fucka bare e stiller litt.... vett dere va d kan være? takk for alle svara:)
alex100 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Trådstarter: Siden du bare har 3 poster og er helt fersk, kan ikke du lage en ny konto med et mye kortere navn før du får gjort så mye med den brukerkontoen. For slik som det er nå, ødelegger navnet ditt siden (forsyver ol).
Colapant Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 har samme kortet selv, og så vidt jeg vet så ver overklokking "avslått" på dette kortet, har prøvd med diverse prog, og fixer som skulle låse opp alt mulig ave antioverklokking på skjermkortene, men ingenting vil fungere.... Du kan prøve denne ATIOverclockingAntiprotection viss du får den til å virke, så vær så snill å si ifra hvordan, slik at jeg kan prøve å få den itl å virke også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå