Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva tenker du om haiking


Gollum

Anbefalte innlegg

Hei,

 

kan jo først begynne med å høre hva folk egentlig synes om det å haike?

Jeg synes det er veldig bra, og synes det er dumt at det er veldig lite haiking for tida. Er en grei transportmåte. Pleier folk her på forumet å ta opp haikere? eller er dere sånne som kjører forbi med et fårete smil? :)

Tenker nå ikke primært på haike hjem fra byen kl 3 en lørdagsnatt.

 

Så til del to av postingen.

 

Det er vel ikke tilfeldigvis noen her på forumet som skal kjøre. (eller kjenner noen som skal, f.eks lastebilsjåfører e.l.) fra osloområdet (aller helst notodden/kongsberg, men kommer meg inn til oslo selv.) til trondheim neste søndag. 8.februar. Da hadde jeg blitt veldig glad for en haik.

 

 

Mvh

 

Einar

[email protected]

 

*emnefelt forandret av moderator. Det tilfredsstiller nå tre-ordsregelen *

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haiking generelt har jeg sett lite til. Såklart tar jeg ikke med døddrukne folk som skal hjem fra byen, men av og til hender det at folk får sitte på. Da fortrinnsvis jevnaldrende av det motsatte kjønn :D og venner/bekjente (men det er vel strengt tatt ikke haiking i den forstand)

 

Dersom du vil ha gratis transport mellom f.eks Oslo -> Trondheim kan du prøve http://transfercar4u.no/

 

nb: kaldt i trondheim for tida :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 år senere...

Jeg må begynne å haike mer, for å gjøre meg mindre avhengig av det ekstremt dårlige kollektivtilbudet her ute :nei:

 

Har merket at det er en del som ikke liker haikere også, uten at jeg kan skjønne det, det er jo egentlig bare positivt, med tanke på trafikk, miljø, sosialt, viser medmennesklighet. osv...

Lenke til kommentar
Som jente haiker jeg aldri egentlig... I så fall er det bare halveis haiking, sitter på med noen jeg kjenner litt, som ser jeg venter på bussen eller noe og stopper.

8704495[/snapback]

Kan forstå litt hvorfor du som jente velger å ikke haike, men jeg tror at sjangsen for å bli voldtatt er betydelig mindre enn media vil ha det.

Lenke til kommentar
Som jente haiker jeg aldri egentlig... I så fall er det bare halveis haiking, sitter på med noen jeg kjenner litt, som ser jeg venter på bussen eller noe og stopper.

8704495[/snapback]

Kan forstå litt hvorfor du som jente velger å ikke haike, men jeg tror at sjangsen for å bli voldtatt er betydelig mindre enn media vil ha det.

8704511[/snapback]

 

Det er nok mulig. Men hvorfor ta sjansen? :roll:

Lenke til kommentar

Haika mye da jeg var yngre, og ikke hadde lappen. Var jo eneste måten å komme seg rundt på...ihvertfall fra det stedet jeg bodde da....mindre bygd i fjellheimen.

 

Men nå som jeg selv kjører bil, så er det sjeldent å se haikere langs veien, men folk reiser vel heller kollektivt her i mer sentrale strøk. Men jeg plukker opp haikere, hvis jeg ser noen på litt lengre turer. For jeg husker selv hvordan det var å ikke ha bil sjølv. Også er det jo greit med litt selskap på langturer og da.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...