Gå til innhold

Og nå har forum.hw.no problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert neste steg i angrepet mot hardware.no, denne gangen mot forumet.

DEATH TO AMERIKKKA, DEAF TO ISREAL, WE HAVE THE ANTHRAX, ARE YOU SKARED YUO DAI NOW!!!

Skrevet

jeg klikka på oppdateringsknappen og ser at det plutselig er blå tekst?

Ikke si at det skal være slik? Var fryktelig fælt å lese. som å få sola i øynene.

Skrevet

vi holder på med en liten oppgradering som skal få ting til å gå enda litt raskere og forhåpentligvis litt mer stabilt :)

dog så går ikke alt som det skal og dermed forsvant forumet et par minutter, desverre så går ikke alt like perfekt hele tiden.

vi vil og utføre en serviceoppgradering i morgen tidlig (ca kl 09:00) og da vil forumet gå ned i et par minutter.

Skrevet

QUOTE (Mr.Ueland @ 29/01/2004 : 20:35)
vi holder på med en liten oppgradering som skal få ting til å gå enda litt raskere og forhåpentligvis litt mer stabilt :)

vi vil og utføre en serviceoppgradering i morgen tidlig (ca kl 09:00) og da vil forumet gå ned i et par minutter.

*Håper søkefunksjonen blir bedre*

Skrevet

QUOTE (JEG76 @ 29/01/2004 : 20:41)
QUOTE (Mr.Ueland @ 29/01/2004 : 20:35)

*Håper søkefunksjonen blir bedre*

hvis søkefunksjonen hadde mulighet for å søke etter flere ord, og ikke bare enkeltord og fraser, eller hva det heter.

da kunne jeg slippet å lage mange nye poster... :)

Skrevet

det har blitt diskutert flere steder og det står og klart å tydelig på søkesiden hvordan dere skal søke etter flere ord, trenger ikke å endre enda en tråd til å omhandle det ;)

Skrevet

QUOTE (boy2star @ 29/01/2004 : 20:50)
hvis søkefunksjonen hadde mulighet for å søke etter flere ord, og ikke bare enkeltord og fraser, eller hva det heter.

da kunne jeg slippet å lage mange nye poster... :)

I søkefunksjonen er d en "komando" som brukes for å søke etter flere ord. å den komandoen er and

F.eks. ATI and 9600

Skrevet

Jeg synes dere burde melde fra om slikt på en eller annen side slik at vi slipper tråder som dette (jada, jada, det er jeg som har startet den :blush: ) ;)

Men oppdateringer er bra :yes:

(som oftest)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...