Gå til innhold

Databutikken sjerper seg!


Anbefalte innlegg

De fleste her har nok lest radiatorhistorien min i den andre databutikken posten, og har fått med seg at jeg sente inn radiatoren en gang til for å se om de hadde forbedret seg.

 

Idag klokka 12.10, ringte mobilen min. Det var databutikken som ringte, mannen i telefonen fortalte at nå hadde de fått inn ny radiator og vifte til meg, og spurte om det var greit at jeg fikk blackice1 istedefor gamle vapochill kondensatoren. Dette var selvfølgelig helt greit for meg, så sa han at pakken blir sendt idag eller i morgen :D

 

Sålangt ser det altså ut til at de forbedret seg da de fikk den norske returavdelingen, nå gjenstår det bare å se om pakken kommer :)

 

Skriver mer når jeg får pakken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid hatt gode erfaringer med de.

Greide en gang å bestille ca. samme pc 2 ganger (med en ukes mellomrom). Da pc nr. 2 kom i posten ville jeg selvfølgelig ikke ha den, og jeg sendte dem en mail (jeg kunne ikke huske at jeg hadde bestilt den). Så ringer den en kar derfra, og vi har en hyggelig dialog. Han sier at denne maskinen er bestilt fra min ip. Jeg svarer at det kan jeg ikke huske (hvilket jeg virkelig ikke kunne.... kom dog på det etter noen dager). Så sier han at det er greit og at jeg bare ikke skal ta den imot på postkontoret, slik at den sendes tilbake til dem etter 14 dager. Dermed strøk de hele ordren min (ca. 9-10.000) pluss at de betalte porto begge veier! DET kaller jeg service! Thumbs up for Databutikken!

Lenke til kommentar

Det er mange som aldri har hatt problemer med databutikken. VI hører bare ikke om de... Skal ikke nekte for at det har vært mye bråk med supportavdelingem deres de siste årene, men det faktum at de velger å opprette et eget kontor i Norga bare for å ta support for norske kunder signaliserer at de er villige til å ta ansvar for kundene. Da er det godt å høre at det faktisk virker som om ting bedrer seg.

Når det gjelder prisene til databutikken vet jeg at det er mange som sier at "lace priser fører til at servicen blir dårligere", men husk at databutikken i hovedsak opererer i to helt andre markeder enn norske butikker. I Norge har vi et søtt lite duopol (sannhet med modifikasjoner) på import og engros siden som fører til kunstig høye priser i forhold til nabolandene. I Sverige er det god konkurranse som presser prisene ned, og derfor kan databutikken selge varer til nordmenn til en litt lavere pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...