Goebbels Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 heisann. Har et forferdelig irriterende problem. Skal spille enemy territory, men hver gang jeg skal inn på en server med PB enablet (noe som er best) blir jeg alltid kicket. dvs, maskinen min henger seg helt, og jeg må bruke reset knappen.. en kompis av meg som er på samme serveren fortalte meg at det står at jeg ble kicket av PB.. Mens på servere uten PB kan jeg spille til jeg besvimer uten problemer.. jeg gjentar gjerne meg selv, jeg cheater ikke har helt fersk install av ET som er patchet og oppdatert PB.. Noen som har en løsning på det utrolig irriterende problemet? Mvh K
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Du har vært på PB siden og lastet ned de nye filene right?
Goebbels Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 (endret) det er imot forum reglene og bumpe... Hmm har hele tiden vært forbudt å bumpe raskt. men etter en 10-12 timers tid (flytende grenser), så var det ikke det tidligere ihverfall. i tillegg så synes jeg det er mer renhårig å si "nå bumper jeg". Enn å kamuflere det bak helt irrelevant nye liksom tillegsopplysninger som det florerer av her på forumet. Endret 28. januar 2004 av Ktulu
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Finn eit ET forum, evt. snakk med ET personer på GSA eller andre chattestader.
storeelg Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Tipper du har ett GForce kort og kjører med de nyeste driverene. Jeg hadde akkurat samme problem med SoF2 - punkbuster liker ikke de nyeste driveren fra Nvidia... Hvis så er tilfelle, så gå tilbake til 45.33 driverene, og du er good to go igjen ,:-)
Goebbels Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Tipper du har ett GForce kort og kjører med de nyeste driverene. Jeg hadde akkurat samme problem med SoF2 - punkbuster liker ikke de nyeste driveren fra Nvidia... Hvis så er tilfelle, så gå tilbake til 45.33 driverene, og du er good to go igjen ,:-) takk. skal prøve det.
Goebbels Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 Nei det hjalp nok ikke med gamle drivere.. utrolig irriterende..
tor_erik Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Sikkert ganske obvious, men du har vel etablert Punkbuster i spillets meny? Mener at jeg måtte gjøre det med ET...
@Lee Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 en kompis av meg som er på samme serveren fortalte meg at det står at jeg ble kicket av PB.. Kan ikke han kompisen din se i loggen hvorfor du ble kicket? Du må sikker endre på et eller annet i config'en din.
Abel29A Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Du bruker vel aldri noe gamefix/gametuner program? Vet det er endel program som skal forbedre ytelser der ute som PB av en eller annen grunn reagerer på - blir vel oppfattet som speedhacks eller.no
Goebbels Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Skrevet 3. februar 2004 nope.. vet ikke hva du snakker om engang
Abel29A Skrevet 3. februar 2004 Skrevet 3. februar 2004 Hehe ok.. så bare det var en stor tråd om det på ravenshield forumet - masse foilk som ble kicka uten grunn av PB og da var dette grunnen... Du kan jo tusle over på .RavenShield sine forum å søke på pb der da, masse folk med PB problemer..
Bytex Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Så PB-teamet har lagt inn ond kode for å KRÆSJE PC'ene til de som cheater/ikke cheater også nå? Hardly Det er nok et programvare-problem det her..PB skal ikke kræsje maskinen, bare sparke deg ut fra serveren uten noen flere problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå