Gå til innhold

Dilemma!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det kjem ann på kva du liker.

 

bf er ikkje noe bra på singelplayer, men fantastisk på nett.

 

mohaa har ein svært bra singelplayer del. skal og vere bra på nett (eg har ikkje prøvd) men har ikkje så stor frihet online som bf (med biler,fly,båter osv)

 

personleg så ville eg valgt call of duty :thumbs:

 

men husk på at det kjem ein nye versjon av begge desse spela "snart"

Battlefield Vietnam 25.03

Medal of Honor Pacific Assault 19.03

Lenke til kommentar

Begge spillene koster 169,- på cdon.com. Hvis du dropper ex.packene slipper du altså å velge! Du får begge for kr.367,-(inkl.frakt). Når det gjelder Battlefield 1942 er det kun multiplayerdelen som er bra. Siden Battlefield Vietnam kommer om kun to mnd.(forhåpentligvis) med bl.a. bedre singelplayer og grafikk, annbefaler jeg deg å vente med kjøp av Bf til "dommen" på begge spillene er klar.

Lenke til kommentar

Medal Of Honor.... Meget god singleplayer (ikke prøvd tillegspakker), og multiplayeren er etter min mening enda bedre, med sine tette kamper i små byer. Skaper spenning. Har hørt at BF er dålig SP, men som kjent er det et av verdens beste onlinespill. Du står over et vanskelig valg her ja :p

Lenke til kommentar

uten tvil bf 1942- pakken! her får du kanskje litt lammere singelplayer del men utvilsomt 1000-ganger bedre multiplayer del! moh er såpass gammelt og utdatert og ufattelig linært at det ikke byr på noen reel utfordring slik som en god multiplayer-match i bf gjør! bf er riktig nok også gammelt men holder koken som en av verdens beste multiplayer spill...

 

du bør selfølgelig også ta hensyn til hvilken i-nett linje du har... og maskinvare! :thumbs:

Lenke til kommentar

jeg sto også å vurderet hvem av disse to pakkene jeg skulle kjøpe, og jeg kjøpte meg BF 1942 delux edition og har ikke angret enda, det finnes ikke et bedre online spill i dag, velg BF du å og jeg lover deg at du ikke blir skuffet,

det er bare så rått å kjøre tanks, fly, båter osv...

supert spill :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...