Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp!(Windows Xp, virus?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hver gang jeg logger meg inn på mitt brukernavn i XP, kommer det opp en feilmelding at XP kunne ikke laste ned profilen min og jeg får en nedtellingsklokke fra 30 og ned. Det står også at jeg skal bruke standardprofilen min. Jeg svarer og logger meg inn, men som sagt, så er det bare standard profil. Mitt skrivebordsbakgrunn er vekke og msn-bilder er også vekke. Ikke minst filmklippene til amatørfilmen vår!! Hva er da gale? Jeg ber dere om å hjelpe meg..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kompis har det samme.. tror nok det er et virus! har du prøvd og oppdatere windows og norton? (om du har antivirus eller norton) eller kommer du ikke så langt?

Skrevet (endret)

Hvor lenge har han hatt det?

Jeg har Norman Virus Control 2002, skal drive en virusscan nå

Endret av Erik1234
Skrevet

Høres akkurat ut som Novell-nettet der jeg jobber, men der er det en server som har gått bananas da :roll:

Er du forresten i et Novell/2K nett?

Skrevet

Ehm..tror ikke det..men hvordan kan jeg fikse dette problemet?? Og vil jeg fortsatt ha de bildene og videoklippene når det er fikset?

Skrevet
Hei

Hver gang jeg logger meg inn på mitt brukernavn i XP, kommer det opp en feilmelding at XP kunne ikke laste ned profilen min og jeg får en nedtellingsklokke fra 30 og ned. Det står også at jeg skal bruke standardprofilen min. Jeg svarer og logger meg inn, men som sagt, så er det bare standard profil. Mitt skrivebordsbakgrunn er vekke og msn-bilder er også vekke. Ikke minst filmklippene til amatørfilmen vår!! Hva er da gale? Jeg ber dere om å hjelpe meg..!

Er dette en privat maskin, eller står den i et nettverk? Har det i så fall domenekontroller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...