Gå til innhold

Aopen 1557 / Tundra 1557 / CL1557 erfaringer


freaker

Anbefalte innlegg

I CANNOT BELIEVE THIS!!!!!!! :dribble:

 

PRØVDE ET PAR GANGER....

 

SÅ... DETTE ER SISTE GANG...

OG DET BARE FØLTES RETT...

 

I GOT WIRELESS!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

:thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

:thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

 

 

TUSEN TUSEN TUSEN TUSEN TAKK 6502!!!!!  :w00t:

Heeeey!!! Det er topp... Hadde på følelsen av at du led av samme problem som meg....

Så nå blir det en bra helg!! :thumbup::thumbup::thumbup:

Oh yes.... :w00t:

 

Og alt takket være deg...

 

Mange takk vennlige fremmede...... :thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

deo123: Hmmm... Vet ikke om jeg risker å ødelegge noe. Sender jeg den tilbake til Wb lovet de meg en Flett ny med express tilbake. Men da må jeg fjerne alle programmene mine. Og det tar tid... ARG. Helg ødelagt!

Ta ut harrdisken da mann!!!! Be dem sende en uten, så putter du din inni, så slipper du å installere alt på nytt!

 

 

:devil::devil:

Men om de skulle sjekket den, så måtte de hatt en måte å boote den på, slik at de kunne prøvd å innstallere wlan kortet....

 

Men nå er alt greit.....

 

Trenger ikke bli sinna.... :dontgetit:

 

:D

Lenke til kommentar

Er litt bekymret etter problemene dere har hatt jeg... Kom med litt postiv tilbakemelding slik at jeg for bestemt meg for å kjøpe da! Fra PSData blir det nok vel og merke, så jeg kan jo håpe de fester kortet litt bedre...

 

Og litt bekymret for tastaturet da. Er jo det egentlige negative jeg har lest om pc'n, at tastene er litt løse? eller at det "synker ned" eller hva det var? Og litt bekymret for at fargen ikke er så kul... de blå tastene... Noen som har et bedre bilde enn PSData har lagt ut? -smile- Design er jo også litt viktig da... At den virker litt solid og ser smekker ut...

 

Tror det er den beste pc til beste pris jeg kan kjøpe meg iallfall! Har jo alt jeg vil ha! Og billigere enn zepto.

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har hatt er wlan kortet som nå er ordnet opp i.

 

Designet på Whitebox CL1557 er ok..

Det er ikke noen Powerbook, men den er fin å se på...

 

Komplett lydløs når viften ikke går.

 

Tastaturet er helt fint. Faktisk ganske digg å skrive på.

Jeg hadde ikke ventet dette. Iom at det er mer kompakt... Men det funker...

 

Har ingen negative ting å si om min 100% funksjonelle ( :) ) Whitebox CL1557!

 

Kom med spm om den.....

Lenke til kommentar
Her er et bilde...

 

Ikke helt heldig med det som kom med på bildet ;)

 

cl1557.jpg

har 5 mnd erfaring med tundra 1555. så chassiet er bra, men et råd: vær forsiktig med armbånd eller klokke på det sølv/grå aktige ved tastaturet.

 

venter en dell 8600 i løpet av 12 dager, så får se hvordan den er i forhold.

 

en ting til, vær forsiktig med skjermlokket.

 

(ser du kjøper billig øl)

Lenke til kommentar
en ting til, vær forsiktig med skjermlokket.

Hei. Du sier vær forsiktig med lokket. Har du erfaringer med at dette er dårlig?

 

Selv fikk jeg min PC med ødelagt skjerm og ble litt frustrert fordi jeg som så mange andre hadde ventet leeeenge etter gjentatte lovnader og ubesvarte henvendelser. Dessuten skulle den brukes i bedriftsøyemed. Når jeg så sendte i retur (ga beskjed når den ankom postkontoret hos whitebox) så ble jeg lovet at den skulle tas umiddelbart og returneres express over natten. Nå har den ligget der uavhentet i fire dager allerede!

 

Min erfaring med whitebox er til nå at de er flinke.....til å prate!

Lenke til kommentar

skjermlokket er ikke det mest solide på denne maskinen, noe en kan føle.

men ikke noe problem her siden jeg behandler tingene mine pent. Så hvis du f.eks skal frakte den i veske eller noe, alltid pass på å sette fra den med lokket opp, samt ikke legg bøker i lommer slik at de blir over lokket.

Lenke til kommentar
en ting til, vær forsiktig med skjermlokket.

Hei. Du sier vær forsiktig med lokket. Har du erfaringer med at dette er dårlig?

 

Selv fikk jeg min PC med ødelagt skjerm og ble litt frustrert fordi jeg som så mange andre hadde ventet leeeenge etter gjentatte lovnader og ubesvarte henvendelser. Dessuten skulle den brukes i bedriftsøyemed. Når jeg så sendte i retur (ga beskjed når den ankom postkontoret hos whitebox) så ble jeg lovet at den skulle tas umiddelbart og returneres express over natten. Nå har den ligget der uavhentet i fire dager allerede!

 

Min erfaring med whitebox er til nå at de er flinke.....til å prate!

Syntes det lukter kompensasjon..

 

Jeg hadde jaffal ringt å mast som f på de!

Lenke til kommentar
hmm... høres ikke så bra ut med dette lokket synes jeg da. Må jo gå an å frakte pc'en i en sekk uten problemer? Og da har man jo gjerne med seg litt andre ting også... Høres merkelig ut synes jeg. Gjelder det alle disse PC'ene, eller kun den fra WB?

DEt gjelder nok alle 1557 maskiner...

 

De er fra samme levenrandør.....

 

edit:typo

Endret av williamthebloody
Lenke til kommentar
Har en nyinnkjøpt Fujitsu-Siemens Amilo M 7400 fra Komplett.no med Intel Pentium M 1.6GHz, 512MB minne, 60GB hardisk, DVD-brenner og (bare)15"TFT LCD-skjerm. Virker utover skjermopløsningen utseendemessig og fuksjonelt temmelig identisk sammenliknet med Aopen/Tundra/CL1557.
Ve.museknapp "klirrer"/er litt løs, som bemerket i test av Aopen 1557.Er dette en systemfeil på disse maskinenne? Erfaringer?
Ellers bare gode opplevelser med Amilo M7400 så langt, spes. med at viften ikke går på og at batterilevetiden er som lovet trass bruk av trådløst nettverk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...