Trigger-Happy Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 På Hardware.no's test av A7N8X Deluxe edition, står det at man kan stille multiplieren når man har Thouroughbred B cpuer. Gjelder dette også for AMD xp2600 2,083ghz T-bred A? Link til Hardware's test: http://www.hardware.no/tester/hovedkort/as...uxe/index2.html
Trigger-Happy Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Jo..? Sikker? Det er en den gamle versjonen, ikke den som selges i dag med 1,91ghz og mp på 11,5 Min har mp på 12,5.. bare lurer, fordi jeg kan stille mp'en i biosen, men når maskinen booter, er fsb'en skrudd ned, så det betyr vel at cpu'en er låst?
piTCHer Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hadde samme problemet selv.. regner med at du prøver å skru opp mp til 13.. Men det er bug eller no i bios så 13 er egentlig 5 i multiplier.. sånn er det vertfall på mitt.. kommer ikke over 12.5 i mp.. trodde også kanskje at den var låst når dette skjedde med meg men funker å sette den ned så regner ikke med det
Endre Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hadde samme problemet selv.. regner med at du prøver å skru opp mp til 13.. Men det er bug eller no i bios så 13 er egentlig 5 i multiplier.. sånn er det vertfall på mitt.. kommer ikke over 12.5 i mp.. trodde også kanskje at den var låst når dette skjedde med meg men funker å sette den ned så regner ikke med det Det er hovedkortet som ikke lar de bruke de høyere multiplierne (med en liten bro-mod er det mulig). På Abit NF7 feks. kan du bruke opp til 22.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå