Windoge Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Noen som vet om dette kan ordnes? Skal ersatte en fil.
ronnyaa Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Starte opp vha recovery console eller starte opp med kommandolinjen ? Evt sette disken inn i en annen maskin og overskrive filen ? Du har beskrevet problemet ditt litt tynt så det er det beste jeg kan komme med foreløpig
Windoge Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Problemet er at jeg ikke kan erstatte en system fil med en anen fordi den systemfila jeg skal ha vekk alerede er i bruk av Windows.
ronnyaa Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 kommer du inn i windows ? Har du prøvd med det jeg beskrev over ? Du kan jo og starte fra w2k plata å velge å reparere den installasjonen / filene du allerede har.
Solaris Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Du kan også forsøke følgende. 1. Kopier den nye filen til "Clipboard". 2. Gå til mappen C:\Windows\system32. 3. Gi den gamle filen nytt navn. F.eks msgina.dll til msgina.dll.bak 4. Lim inn den nye filen fra "Clipboard". Etter noen sekunder kommer det da opp et Windows beskyttelses vindu. På dette svarer du at du vil beholde den nye filen. Restart så maskinen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå