Gå til innhold

Forsterker under 2000k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser dere prater om stereoforsterkere og surroundforsterkere om hverandre her. Det er vesentlige forskjeller. En stereoforsterker f.eks CAMBRIDGE A500 spiller musikk veldig mye bedre enn en billig surroundforsterker. F.eks SONY STRDE495S. En stereoforsterker er laget for å spille musikk i 2 kanaler, det er ikke en surroundforsterker.

 

Etter min mening er CAMBRIDGE A500 det beste kjøpet i den prisklassen. Den låter faktisk veldig bra og du får mye for pengene.

 

edit:

[teit og pirkete]

Topic: "Forsterker under 2000k". Du vil ha en forsterker til under 2000000 altså? Da har du jo litt å velge i. Topic burde ha sett slik ut: "Forsterker under 2k".

[/teit og pirkete]

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
Jeg ser dere prater om stereoforsterkere og surroundforsterkere om hverandre her. Det er vesentlige forskjeller. En stereoforsterker f.eks CAMBRIDGE A500 spiller musikk veldig mye bedre enn en billig surroundforsterker. F.eks SONY STRDE495S. En stereoforsterker er laget for å spille musikk i 2 kanaler, det er ikke en surroundforsterker.

 

Etter min mening er CAMBRIDGE A500 det beste kjøpet i den prisklassen. Den låter faktisk veldig bra og du får mye for pengene.

VELDIG enig! Musikk er best i 2 kanaler. Eneste forsterkeren jeg har hørt om som kan levere nesten like overraskende lyd i 5 som i 2 kanaler, er vel Thule Space AI 250, men da snakker vi om "møe pæng"!

 

Ville definitift ikke gått for masse-merker som sony, phillips bla bla bla, ect, ect.

 

Cambridge'n virker definitift som et bedre kjøp.

 

Er samtidig litt irritert over at mange skriver: "kost på deg en 1000 lapp til og kjøp en... bla bla... kost på 2000 til og kjøp blabla... han skal ha en forsterker til rundt 2000, så la han få det da!! :dontgetit:

Lenke til kommentar

enig i det, men det er jo ikke i alle butikker man faktisk får høre på produktene.

f.eks det blir litt vanskelig for mag som bor i trondheim å dra til oslo for å høre på en forsterker når jeg bor i Torndheim!

 

Dere trenger tydeligvis litt tydeligere retningslinjer;

Forsterkeren skal hovedsaklig spille musikk.

Vil ha pre out for å kunne koble til en aktiv subwoofer.

 

 

Flere som har sony er fornøyd med de, de som ikke har sony er visst ikke fornøyd med de!

 

ser på cambridge A500, har den pre out?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...