Gå til innhold

Forsterker under 2000k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv å sammenligne A300 med hvilken som helst ny forsterker til under to tusen kroner – hvis du i det hele tatt finner noen da som ikke er plassert inne i et dårlig plastikkrack. Den spiller garantert fletta av alle ting i samme prisklasse! Ikke tenk high-end lydgjengivelse, men ekstremt mye og god lyd for pengene!

A300 yter rundt 35 watt per kanal (i 8 ohm). Det, sammen med den sjenerøse strømforsyningen, gjør at den fungerer utmerket med alle små høyttalere, og kan fint brukes sammen med en rekke middels store modeller også.

Til prisen får du en forsterker som låter både dynamisk og detaljert. Den kan uten problemer kombineres med høyttalere, og vil – garantert – gi mye mer enn hva prisen skulle tilsi!

dette stod det om denne forsterkeren på siden jeg linka til.

Lenke til kommentar

35W trenger ikke være lite. Hvis forsterkeren har høy dynamisk effekt så kan du dra passe store høytalere med den. Men Sony er jo ikke akkurat kjent for å være strømsterke.. Og billig Sony ville jeg styrt unna..

 

Kost på deg en 1000-lapp til, og kjøp NAD C320BBE. Den er ett kraftverk + at den har mulighet til å brukes som forforsterker, mot en aktiv sub f.eks.

Lenke til kommentar

det kommer ann på hvordan de måler watten og hvor lenge, feks. peek hvor måler i under ett sekund eller noe sånt no (husker ikke helt) eller andre måter.

før hvar det noen som målte i 10min!!! men nå går det jo i RMS og andre litt sleipe måter og måle det på...

kan tenkes det er litt feil her, for det er en stund siden jeg dreiv med dette her ;)

Lenke til kommentar

Det jeg syntes er viktigst er og bedømme ett produkt etter att du har hørt på det. Nor du skal ha deg reciver (forsterker) er det viktigste og sette kravene du stiller og dra og hør på flere alternativer, og så kjøpe det du syntes låter bra nok for deg, og ikke høre på hva andre har og si. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...