Gå til innhold

Forsterker under 2000k


Anbefalte innlegg

Jeg er enig i det Eriond sier, at en reciver fra 2000-5000 ikke duger til musik i stereo. Men kan alikeveld vere ett bra valg vis du skall se på film og har en aktiv subwoofer som er rimlig oppegåenede. Hva syntes du om Sonyen din Eriond, og vilken høytalere bruker du til den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må jeg bare si at A500 er et 100% klart valg for trådstarter.

 

...Og så må bare gjør opp om Sony.

 

Sony bør man holde seg unna hvis man prater budsjett.

Sony har stram og varm bass på moderate lyttenivåer.

Sony er eksperter på D/A konverting.

Sony gir aldri like mye effekt som på papiret.

Sony har najs design og kvalitet på sine dyrere modeller.

Sony er ikke den som gir mest valuta for pengene.

Sony har receivere som funker greit i stereo (ihvertfall hvis man sammenligner med H/K).

Lenke til kommentar
Jeg er enig i det Eriond sier, at en reciver fra 2000-5000 ikke duger til musik i stereo. Men kan alikeveld vere ett bra valg vis du skall se på film og har en aktiv subwoofer som er rimlig oppegåenede. Hva syntes du om Sonyen din Eriond, og vilken høytalere bruker du til den :)

Det kom kanskje litt uklart frem, men min Sony er av den "billige" typen og er nå pensjonert. Den dugde rett og slett ikke for meg. Jeg brukte den på Kef Q5 høyttalere. Byttet den ut med fordel for en Yamaha Rx-v740RDS receiver, og er utrolig fornøyd med den nye. :thumbs:

Sony'en min skal jobbe med å lage lyd i stua til muttern, mangler bare en brukbar lp spiller der nå. :D

Lenke til kommentar
sjekk heller hvor mange ampere den kan levere, enn hvor mange watt den har...

Hva med å drite i å henge seg opp i spesifikasjoner på papiret, og faktisk høre på produktet?

leste flere steder at han antydet at han ville ha høy lyd, og da ville jeg heller sett på hvor mange ampere den kan levere stabilt, enn hvor mange watt den er.

 

Noen ganger er man ute etter styrke, andre ganger kvalitet, og noen ganger begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...