Gå til innhold

rollespill

Anbefalte innlegg

Skrevet

hiho...eg vil gjerne få forlag om rollespill over nettet eller laste ned....ikke betaling altså.....eg har spilt TIBIA i et år og har blitt hekta på det..men vil prøve noe nytt...har noen noen forslag??

Hilsen Data-Freaken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha et BRA rollespill over internett, bør du forbrede deg på å åpne lommeboka, da kvalitet koster.

Er du villig, anbefaler jeg Star Wars Galaxies, og Everquest, som begge er to giganter innen MMORPG-sjangeren.

Skrevet

prøv StarCraft Rollespillet på www.trickznstuff.net/scrpg det er egentlig ganske simpelt men skikkelig artig :p

Og det er helt gratis :thumbup:

Skrevet

hvis du faktisk skal "rollespille" så er NWN bra på de rette serverne.

Etter hva jeg har hørt finner du pent lite rollespilling på de MMORPGs'ene der ute. Det meste er powergaming (evig jag etter å komme høyest level, og bli sterkest mulig).

Spørs jo hva du er ute etter :)

Skrevet
prøv StarCraft Rollespillet på www.trickznstuff.net/scrpg det er egentlig ganske simpelt men skikkelig artig :p

skal prøve det nå... sikkert kult! :thumbup:

Skrevet
prøv StarCraft Rollespillet på www.trickznstuff.net/scrpg det er egentlig ganske simpelt men skikkelig artig  :p

skal prøve det nå... sikkert kult! :thumbup:

Prøv i vei...jeg heter Tull91. Comsat meg så kan jeg hjelpe deg litt på vei ;)

...Burde vel kanskje tatt dette på PM men jeg har på følelsen at ingen skjekker den...

Skrevet
skal du ha et RPG spill, bør du skaffe deg Baldurs Gate; Dark Alliance på ps2, xbox eller GC, tror ikke at det finnes på PC!!

Hehehe... Baldurs Gate-spillene på konsoll er ikke rollespill, men action... til nød action rpg. Kjøp KOTOR istedet, du. :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...