Gå til innhold

Disk loker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det gjorde min og, loadet windows LEEEEEEEENGE, og så ville den ikke slå seg av, jeg skrudde av og etter det funka ikke disken, akuratt samme disk som deg... Måtte sende inn. Hørt noen skrapelyder i det siste? Har ting hengt seg i noen sekunder osv? Når du f.eks hører på musikk\spiller?

Lenke til kommentar

vel disken lagde skrapelyder for et halvt år sia, da ble den kjempe treg og lagde litt rare knase lyder, men det slutta den med når jeg fjerna den vifta som stod under, var en sånn sjitt fra clas olhson, men den vifta trur jeg gjorde at disken ebgynte å riste eller no.. lenge siden det har vært no gakt med denne disken.

Lenke til kommentar
vel disken lagde skrapelyder for et halvt år sia, da ble den kjempe treg og lagde litt rare knase lyder, men det slutta den med når jeg fjerna den vifta som stod under, var en sånn sjitt fra clas olhson, men den vifta trur jeg gjorde at disken ebgynte å riste eller no.. lenge siden det har vært no gakt med denne disken.

Fysisk feil på HD skiva, skrive/lesehodet kommer borte i plata under bruk og da er den skrapelyden en "standard".

Ta backup av det lille du kan og send de inn på rep/garanti.

Lenke til kommentar

flott. vet egentlig ikke hvilken disk som ha problemer men er sikkert på at det er "wazrez" disken min, har (hadde) 2 partisjoner på den, nå er den ene pastisjonen borte, kjempe gøy å miste alle mp3'en... den partisjonen har blitt da uformatert H: ! Måtte btw. reinstalere windows, den villle ikke boote mere.. tar med disken til komplett i morgen orker ikke reprasjon... vil heller ha ny på stedet.

Edit: nå funkern i gjen, noen ganger så finner ikke RAID kontrollern disken, har ikke noe sted å gjøre av 50 GB med backup, enten så får disken dø helt, og så levere dne tilbake... men trur den spiller på sitt siste værs.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

hmm kanke være virus, da villle jeg nok ha merka det, disken FUNGERER nå ja.. trur ikke det er noe galt med flere enn 1 disk, men den disken som er _defekt_, den er defekt slik at den ikke alltid booter, windows bruker tid på å starte opp.

 

EDIT: disken er nå ustabil igjen, den ene partisjonen er borte, den andre funker ikke...

 

konklusjon: disk sendes inn..

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...