Gå til innhold

TES: The Über Weapon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jøss Jeg prøver å gjøre det mest vanskelig for meg sjæl.

Jeg er i level 49 og bruker sølvdolk eller jerndolk

ganske hardt men morsomt 

 

Hehe, da er vi 2. Jeg løper noen ganger rundt ommkring med en Orcish right pauldron, Nordic fur Greaves, Leather boots pluss ein nordic Silver WarAxe med Nordic ettellerannet shield(den lille runde som suger vettu).

Er såppas kraftig at jeg tarrem fordet.

 

Er det ingen som merker at fiendene har reflect? Er jeg den eneste som blir skadd av mitt eget våpen hvis jeg har masse magi på det?

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

du som har goldbrand bør gjøre den om til eltonbrand (10-60 10-30 fire-damage og restore fatigue og fortify attack 10 points on self on hit)

 

du gjør den om til eltonbrand ved å være vampyr og gå til en dame i vivec, mages guild og få et oppdrag av henne (tror jeg da) :D

Lenke til kommentar
Ikke spesielt spennede egentlig. Bare en vanlig Eboney Staff som lyser litt blålilla. Kan legge ut bilde hvis noen forteller meg hvordan jeg tar screenshot in-game.

Er det ingen her som har hørt om "Print Screen" knappen på tastaturet?!

Så gå på paint og klikk lim inn.... tada!!!

Lenke til kommentar
Ikke spesielt spennede egentlig. Bare en vanlig Eboney Staff som lyser litt blålilla. Kan legge ut bilde hvis noen forteller meg hvordan jeg tar screenshot in-game.

Er det ingen her som har hørt om "Print Screen" knappen på tastaturet?!

Så gå på paint og klikk lim inn.... tada!!!

Trykker du printscreen inne i spillet lagres bildene i instalasjonsmappa :p

Jeg trasker rundt med den isklubba man får i slutten av mainquesten i bloodmoon.

45-60 eller noe, + noe digg magi (lengesiden jeg spilte nå)

Et klask er somregel nok til å ta det meste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
....er ikke daectric dai katana, men min nye fine tryllestav: Eboney staff - soultrapp 5 sec. + 100 shock dmg. + 70 fire dmg.

 

Noen andre som har gode forslag på hvordan bruke Vivecs sjel?  :laugh:

Hvordan i f*** fikk du enchante den så mye? har du brukt construction settet eller no sånt?

 

Kult med "severed nord leg", som er et halvspist nord bein (Bloodmoon) som man kan bruke, og går under kategorien "blunt weapon". Ellers er "fork" artig, men ikke særlig bra.

Og forresten, det er ikke en tullepost, det er helt sant

Endret av mr. Bjerre
Lenke til kommentar

begynnte på spillet for noen uker siden.. o.O; fant ut at jeg hadde spillet.. det lå sammen med en bunke med spill.. x.X; jaja.. nå koser jeg meg med et vanlig daedric dai-katana..

 

nå skal jeg gå igjennom pilegrims ferden, men jeg sitter fast i Vivec... --;

altså.. under tempelet til Vivec, i no sånt sewer-system.. o.o;

er ikke sikker på hva jeg skal gjøre.. skal visst snakke med noen og han skal ta imot et Silver Longsword.

det er der jeg sitter fast.. hvor er han?? x.X;;;

 

---

 

Ang. screenshots.. blir de lagret som fil, hvis ja, hvor? Eller blir det lagt inn på utklippstavlen?

Endret av Matsuo
Lenke til kommentar
begynnte på spillet for noen uker siden.. o.O; fant ut at jeg hadde spillet.. det lå sammen med en bunke med spill.. x.X; jaja.. nå koser jeg meg med et vanlig daedric dai-katana..

 

nå skal jeg gå igjennom pilegrims ferden, men jeg sitter fast i Vivec... --;

altså.. under tempelet til Vivec, i no sånt sewer-system.. o.o;

er ikke sikker på hva jeg skal gjøre.. skal visst snakke med noen og han skal ta imot et Silver Longsword.

det er der jeg sitter fast.. hvor er han?? x.X;;;

 

---

 

Ang. screenshots.. blir de lagret som fil, hvis ja, hvor? Eller blir det lagt inn på utklippstavlen?

Du skal rett og slett "drukne" i vannet der han fyren er (det store rommet med den energy barrier'en). Litt kjipt hvis du har 500+HP, men det får nå heller være :p

 

Edit: Ja, screenshots'ene blir lagret som en fil, den filen er en bmp-fil og blir lagret i Morrowind-mappen.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

hmm har spillt veldig lite morrowind er bare rundt level 20, men jeg ser dere snakker mye om at daedric dai katana er blandt dem beste "vanlige" sverda i spillet?? kan dette stemme ? daedric dai katana som tar rundt 100 i skade var noe av det første jeg fant... er jo en bonde i eit litt avsidesliggende hus i dren plantation som har eit sånt sverd..

 

Husker jeg var i 100 når jeg fant det, er jo verdt en formue.... litt nedtur når jeg fant ut at ingen kjøpmenn kunne kjøpe noe så dyrt :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...