Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et nytt kabinett da jeg begynner å bli lei av mitt dragon kabinett. Ser for meg at mitt nye kabinett skal være av den mindre sorten, men samtidig være lett og oversiktelig å jobbe i. Helst med et godt design og litt plexi setter prikken iver i'en.

 

Det jeg legger mest vekt på er egentlig at det skal være solid. Et kabinett som fordøyer støy istede for å virke som et orkester hus (som mange aopen kabinett gjør).

 

Post gjerne bilder og tips her :)

 

mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kabinettet så veldi søtt ut, er det katoder/lys i kabinettet fra før? Står sikkert i testene som var på linken din, skal sjekke nå ;).

 

Mh

Raymond Pettersen

Det er ikke bare fint å se på, det er et bra kabinett inni også.

 

Tror ikke du får med katoder nei, men det er lys som skifter farger i fronten i tilegg til lysene på siden.

 

Du får også med kabinettvifte i døra.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med støy? misliker sterkt viftesus og slikt, og er kritisk til vifter i siden. Har dårlig erfaring med det. Kabinettet så ellers ganske rått ut bortsett fra spiderman greia i siden. Kunne gjerne byttet det med noe annet.

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar
H600B er bare deilig. Har det ikke selv, men bygde nettopp en PC til en kamerat, med den som kabinett. Det er så value for money! SKal man trekke fra PSU prisen alene, koster kabinettet bare 200kr.! Det ekke dårlig!

Har det selv, veldig bra!

Men det kunne vert litt større hull der viftene blåser ut.

Og det er ikke plass til vifte foran pga. dilldall som står i veien!

Men PSU er meget bra!

Lenke til kommentar

Psu trenger jeg ikke, har et gliz fra før av med viftestyring å hele pakka. Aopen holder jeg meg borte fra, er bare prinsippsak etter at jeg hadde det før. Det endte med et stort HAT...

 

er kommet noen gode forslag til nå, men det er bare aero kabbet som frister foreløpig.

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar

Jeg ville forslått Coolermaster Wavemaster. Sjekk test her:

 

http://www6.tomshardware.com/howto/2003042..._review-05.html

 

Har fra før av et ATC 210. Dette er også et KNALL kabinett, med god kjøling og Coolermaster oser av kvalitet. De er på tilbud på netconnection nå, halv pris, jeg vil kalle det årets kupp:

 

www.netconnection.no også inn på kabinetter.

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...