Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?

Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor får man kjøpt Dax?

7900481[/snapback]

Flere steder. Jeg kjøper på H&M til 30 kr :)

7902485[/snapback]

Eg kjøpte den eg brukte før på H&M på "Tilbud" for 50kr.

Skrevet
Hvor får man kjøpt Dax?

7900481[/snapback]

Flere steder. Jeg kjøper på H&M til 30 kr :)

7902485[/snapback]

Eg kjøpte den eg brukte før på H&M på "Tilbud" for 50kr.

7902867[/snapback]

what? den koster jo 30 på H&M

Skrevet (endret)

Den kosta 50kr når jeg kjøpte den. Og den stod på tilbudsbordet, men så ikke på prislappen, om det var noen. Kan være at ekspiditøren slo inn feil. :hmm:

Endret av Doughman
  • 3 uker senere...
Skrevet
Søskenbarnet mitt sa at den wax-en man får kjøpt på Hennis&Maurits eller der, koster 30 kr, alle utlendingene bruker den, å den fungerer visst bedre enn dax..

7859859[/snapback]

jepp, det trur jeg er gelwax, jeg bruker den daglig, å den er mye bedre en dax :thumbup: osgå er den jo jævla billig :yes:

Skrevet
Hvor får man kjøpt Dax?

7900481[/snapback]

h&m, ikke kjøp dax!

8039379[/snapback]

Jeg bruker Dax Wax (den røde), og er den eneste jeg har prøvd som funker for mitt hår. Hvorfor skal jeg ikke kjøpe den, og hva skal jeg da kjøpe?

Skrevet
Noen som har prøvd den nye oransje renatien?

79.png

7906697[/snapback]

Får vel teste den ut, skal ha ny vokst snart. Eneste jeg har igjen er en gammel Dax boks og det suger.

Skrevet
Hvor får man kjøpt Dax?

7900481[/snapback]

h&m, ikke kjøp dax!

8039379[/snapback]

Jeg bruker Dax Wax (den røde), og er den eneste jeg har prøvd som funker for mitt hår. Hvorfor skal jeg ikke kjøpe den, og hva skal jeg da kjøpe?

8039520[/snapback]

[/qu

jeg haddde den før, jeg fikk den aldri ut av håret jeg ihvertfall da

Skrevet

Jeg har brukt Red Dax en stund, og har lagt merke til at i starten så tok den med seg litt hår, men etter en to ukers tid med påfyll per. 3 dag, så sluttet den å dra med seg hår...

Ikkeno problem å få Daxen ut av håret... Bare ta shampoo før du vasker håret, eller bruk ShowerGel :)

Jeg finner bare Rød DAX hos H&M... Jeg har lyst til å prøve Blå og Lilla! Finner dem ikke =/

Noen som veit hvor?

Har nettopp kjøpt en GelWax fra H&M som jeg skal teste også :)

Skrevet

79.png

7906697[/snapback]

Ja, prøvd den en stund nå, den er veldig bra. Holder leenge! Like lett å vaske ut som den gråe :)

Skrevet

79.png

7906697[/snapback]

Ja, prøvd den en stund nå, den er veldig bra. Holder leenge! Like lett å vaske ut som den gråe :)

8063794[/snapback]

Jepp, samme her. Har brukt den i noen dager nå. Veldig god voks :)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Når dere mener h&m gelvax, så er det den blå/grønne boksen? Den var i alle fall dårlig for mitt hår :(

Må nok ha renati, ingen ting annet som jeg har prøvd funker. Er Studioline bra? :p

Skrevet (endret)

Har du krøller eller fall i håret ; rettetang + bittelittegrann renati.

H&M boksen er den som er HELT grå/svart. Den Grå boksen med grønt lokk suger jo, er jo sånn fiber wax opplegg... Passer ikke langt hår.

Endret av JD_Scrubs
Skrevet

Hadde en gang en perfekt voks, men husker ikke navnet lenger. Den het noe med "clay". Boksen var liten, ganske høy i forhold til diameteren og grå. Noen som vet hva den heter?

Skrevet

Tror dere finner bedre tips her. Denne tråden er egentlig gammel, og hører hjemme i Mote og velvære, der det finnes flere tilsvarende tråder, så jeg stenger denne.

Poff.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...