Gå til innhold

Hvilken hårvoks er best?


Straydog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Voks, gele, krem, whatever.. ingenting funker eller har noen sinne funka på mitt hår (selv ikke den gangen det var kort) med mindre jeg tar halve boksen\flaska.. :(

 

 

Edit: Eller... det funker jo til og legge håret i klaser og få det fett og ekkelt i turbofart da men.. det er lissom ikke den effekten jeg er ute etter.. :dontgetit:

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
Hvilken Dax har du brukt? Fructis Style Hard Gel; er den no tess? blir håret til bark?

Det er akkurat som gele, i en voksboks... varer mye lenger enn vanlig gele da. Og for all del: ikke vær våt i håret når du tar på.

 

Jeg har brukt (fra DAX): Noe lilla skvip, noe blått skvip og noe rødt som gjorde håret helt seigt og fettete, likte ikke noe av det.

Lenke til kommentar

Dere nevner ikke noe om hvorvidt voksen dere bruker blir stiv etter å ha tørket inn i håret eller ikke....

 

Den eneste vokstypen jeg vet om som definitivt ikke gjør det er DAX, men den er no drit å få vasket ut av håret, så jeg lurer derfor på om det finnes noe bedre alternativ til DAX.... dvs en som IKKE størkner i håret og gjør det stivt og jævlig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...