Buchern Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Hei.... Har som sagt problemer med pc en min og skjermkortet. Men kan dette være fororsakte til at først instalerte jeg Via 4 in 1 driver som følger med agp driver g så instalerte jeg Skjermkortet. Kan dette være grunnen ti a pc rn min klikker? Fikk ny vifte igår og plutselig fikk jeg kjørt en hel 3Dmark men så begynte det og henge seg opp igjen :-/. Men får snart min Vgs cooler. men men kan dette være årsaken? Fikk forresten 18900 poeng
Buchern Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 Abit kv8 max 3 Athlon 64 3000 twin mos pc 3200 twin 2* 512 Powercolor radeon 9800 pro med ny vifte psu 360 w
Loomy Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Kan ikke tenke meg at driverne er problemet. Bruker selv via 4 in 1 og det har alltid fungert for meg. Dessuten tror jeg ikke det der agp-opplegget i 4 in 1 påvirker skjemrkortet. Tar jeg ikke helt feil er det bare en driver til selve agp-slotten.
KriB Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Som Loomy sier, så er ikke AGP-driverne som følger med i VIA 4in1 til noe annet enn AGP-slotten på hovedkortet ditt. I tillegg må du installere drivere for skjermkortet ditt. Det finner du på www.ati.com
Buchern Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 Har prøvd alt men symptomene er at etter jeg spiller litt så klikkern. enten går den ut til windows eller så blir skjermen blå uten noen feilmelding og deretter restarter den. Fikk ny vifte igår og da virket den plutselig i ca 30 min. Deretter kom problmet tilbake!!! Kan problemet forsvinne når jeg får Vga silecern min?
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Buchern: Kan du ikke se hva som står på blåskjermen, tenker på feilmeldingen du får. Forresten, har du skrudd av autorestart?
Buchern Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Skrevet 22. januar 2004 Buchern: Kan du ikke se hva som står på blåskjermen, tenker på feilmeldingen du får. Forresten, har du skrudd av autorestart? Det er nemlig det at jeg ikke får noen feilmelding men bare en blå skjerm!!!!
Loomy Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Kan være en hardware feil da... Altså hvis skjermen bare blir blå :| På mitt gode gamle S3 Savage4 (*mimre*) kunne det avogtil finne på å bare vise 6-7 vertikale striper på skjermen. Mååte restarte for å få det vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå