Gå til innhold

Final Fantasy X-2


magneto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Final Fantasy X-2 er fjorårets mest solgte spill i Japan.

 

I mine øyne er spillet et stort steg fremover for Square-Enix og Final Fantasy-serien. De har faktisk våget å gjøre noe nytt, de har tatt sjanser, og man sitter igjen med et sjarmerende spill som for en gangs skyld IKKE er en remake av Final Fantasy I med nye karakterer.

 

At flere vestlige Final Fantasy-fans som ventet å få servert det samme gamle spillet med ny grafikk og en ny historie blir skuffet, er vel ikke annet enn forventet.

Lenke til kommentar

Final Fantasy var noe som en venn tipset meg om for noen år siden (var vel IX han ville ha meg med å spille), og jeg har siden vært hekta! FFX var\er det beste spillet i historien spør du meg, og uansett hva Square har funnet på med X-2 kommer jeg til å synes det er bra! La det være Spice Girls-jenter eller hva som helst, det er bare nødt til å være bra! Gleder meg helt vilt!

Lenke til kommentar
Tenk deg Final Fantasy blandet med Spice Girls, så er du på vei mot en god beskrivelse av FFX2.

Jeg synes nå ikke det høres så lovende ut. :/

 

Kanskje for Spice Girls-fans, dog. Jeg hater Spice Girls.

Sa ikke at jeg likte Spice Girls heller, sa bare at X-2 kunne være hva som helst omtrent, jeg kommer til å like det uansett! Dessuten sier jo 7600 innlegg noe om hva du gjør på fritiden...

Lenke til kommentar
Tenk deg Final Fantasy blandet med Spice Girls, så er du på vei mot en god beskrivelse av FFX2.

Jeg synes nå ikke det høres så lovende ut. :/

 

Kanskje for Spice Girls-fans, dog. Jeg hater Spice Girls.

Jeg tenkte ikke konkret på Spice Girls, men stikkord som Girl Power, skifte kjole fire-fem ganger under kamper, og holde popkonserter rundt om i Spira er morsomme opplevelser som venter deg i FFX-2.

Lenke til kommentar
Dessuten sier jo 7600 innlegg noe om hva du gjør på fritiden...

Jasså. Kanskje du kan tenke deg å utbrodere det utsagnet litt?

 

Jeg tenkte ikke konkret på Spice Girls, men stikkord som Girl Power, skifte kjole fire-fem ganger under kamper, og holde popkonserter rundt om i Spira er morsomme opplevelser som venter deg i FFX-2.

 

Hmf. :/

Lenke til kommentar
Dessuten sier jo 7600 innlegg noe om hva du gjør på fritiden...

Jasså. Kanskje du kan tenke deg å utbrodere det utsagnet litt?

Sier seg vel selv hva jeg mente da uten behov for noe videre utbrodering...

Kanskje det er bare jeg som blir litt fiendtlig innstilt mot alle som sier noe negativt om Final Fantasy, hva enn det måtte være :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...