Arve Systad Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Her er min Noe sier meg at du er fjortiss!?!? :P hehe Er faktisk 15, men hva mener du ? Edit : Er ikke bare fjortiser som spiller cs da !!!! *bump* Ikkje for å vere frekk, men du er evig dum. Å vere fjortis er ikkje nødvendigvis å vere 14 år! Plasser med seksi wallpapers: http://www.2advanced.com http://www.deviantart.com
Moonshine Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Aner jeg flaming og whore-posting i en og samme post? Uansett, jeg har oppdatert mitt skrivebord, og jeg synes det er ganske stiliii. BILDEH
kvikks Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Her er mine skrivebord! Veldig stort, bruker to skjermer PC Desktop Dessverre ikkje to skjermer! Men herlig uansett! MAC Desktop
Ava1on` Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 (endret) her er min Endret 29. januar 2004 av Ava1on`
Moonshine Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 her er min Woah. Digg Mr. Page med hestestreng.
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Oppdatert desktop Sjekk hva som surrer på winampen.
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 http://home.tiscali.no/ompatut/desktop.gif <== Oppdatert her også.. PC: Sorry, men den bakgrunnen var *kremt* lite fin *kremt*
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 PC: Sorry, men den bakgrunnen var *kremt* lite fin *kremt* Kjeften! Den er iallefall behagelig på den overkontrasterte (er det et ord?) lcd-skjermen min.
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Oppdatert desktop Sjekk hva som surrer på winampen. Joda, pen den.. Menne trenger du alle ikona på skrivebordet..? Liker selv minst mulig, mest på Start-menyen.. Liker musikken du spiller..
jorgis Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Sjekk hva som surrer på winampen. Hva er det med deg og miss Spears?
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Menne trenger du alle ikona på skrivebordet..? Liker selv minst mulig, mest på Start-menyen.. Kan ikke huske sist jeg henta opp noe fra start-menyen. Det tar for lang tid.
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Sjekk hva som surrer på winampen. Hva er det med deg og miss Spears? Den :rollinga: kan du ta med deg en annen plass takk!
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Menne trenger du alle ikona på skrivebordet..? Liker selv minst mulig, mest på Start-menyen.. Kan ikke huske sist jeg henta opp noe fra start-menyen. Det tar for lang tid. Hurtigtaster.. Win-knapp - P - S - N = Need for Speed Underground. Tar ikke spes lang tid..
PoleCat Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hurtigtaster.. Win-knapp - P - S - N = Need for Speed Underground. Tar ikke spes lang tid.. Da går det fortere å trykke etterfulgt av to klikk på . (ja, jeg vet, det er ikke samme spillet)
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Hurtigtaster.. Win-knapp - P - S - N = Need for Speed Underground. Tar ikke spes lang tid.. Da går det fortere å trykke etterfulgt av to klikk på . (ja, jeg vet, det er ikke samme spillet) Er det ikke renere og penere å ha minst mulig på skrivebordet..?
enden Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 (endret) Er det ikke renere og penere å ha minst mulig på skrivebordet..? helt enig! Menne, hur mekker man speeddial med winknotten? edit; fjernet en haug med quoting Endret 31. januar 2004 av enden
pgdx Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 http://home.tiscali.no/ompatut/desktop.gif <== Oppdatert her også.. PC: Sorry, men den bakgrunnen var *kremt* lite fin *kremt* Bra ompa. Flott det er noen som KAN høre på musikk.
DanielP Skrevet 31. januar 2004 Skrevet 31. januar 2004 Får vel poste min nye screen også Nytt screenshot DanielP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå