Gå til innhold

Ny og mindre Shuttle XPC


Anbefalte innlegg

Men tilbake til temaet:

Fint at de lager den mindre, men jeg håper strømforsyningen kjøles passivt eller med vifte.. Håper det er passivt (=kjøleribbe)

Virker som strømforskyningen er veldig lik slike som sitter på bærbare pcer og da trenger den neppe noen form for kjøling i det hele tatt..

 

Den hvite designen er ikke helt min stil så jeg håper de kommer med en stilfull metallic eller farget sak også. Og med Socket 754.

Enig. Metallic og Socket 754 :)

Hvordan har du klart dette ,quote=snekker`n og så en annens kommentar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men tilbake til temaet:

Fint at de lager den mindre, men jeg håper strømforsyningen kjøles passivt eller med vifte.. Håper det er passivt (=kjøleribbe)

Virker som strømforskyningen er veldig lik slike som sitter på bærbare pcer og da trenger den neppe noen form for kjøling i det hele tatt..

 

Den hvite designen er ikke helt min stil så jeg håper de kommer med en stilfull metallic eller farget sak også. Og med Socket 754.

Enig. Metallic og Socket 754 :)

Hø? @ Snekker'n ?? Det var jo jeg som skrev det der .. :dontgetit:

 

Edit: Hadde ikke bladd over til neste side så jeg så ikke at Snekker'n allerede hadde kommentert det.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hvis K-serien kun kan fås i denne fargen, blir det nok en runde lakkering på denne også - som jeg har gjort på de 2 SFF-PCene jeg har eid...

 

Den eksterne PSUen til ST62K skal ifølge SFF Tech være på 180W. Dette er nok siden denne ikke er utstyrt med et AGP-spor, man kanskje blir det litt lite for modeller med AGP-spor? Tenker på de andre nye modellene til Shuttle med 250W PSU. Selv har jeg mekket en 300W i min Abit DigiDice - men prisen for økt effekt er, som nevnt i HW.no sin artikkel, at man må regne med økt viftestøy og en ekstra varmekilde. Har forresten sett folk i forumet til SFF Tech/Sudhian som har mekket til eksterne ATX samt molex-kontakter for å kople til en standard PSU...

Lenke til kommentar

Oh by the way, kein AGP på denne modellen... Jaja, får vente til neste modell med external psu og intel chipset, damn you shuttle!

 

Edit:

 

OG kun 100mbit <- :laugh:

OG ingen s-ata <- :angry:

OG ingen firewire foran <- :cry:

 

Hva er galt med shuttle? Noe jeg trodde skulle være banebrytende ble bare en HTPC for enkelte... :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

 

OG by the way, det må jo være total feil informasjon fra hardware.no sin side? Sjekk bare her: http://www.sudhian.com/showdocs.cfm?aid=482

 

Ellers får barebone-maskinen Zen "de vanlige" Shuttle-funksjonene, som 1x PCI og 1x AGP 8x for de som foretrekker å bruke sitt eget grafikkort. Radeon 9100 IGP/RS300 er ATI sitt første forsøk på integrerte brikkesett á la nForce-serien til NVIDIA, og kommer med alt som er å vente fra et moderne Pentium 4-brikkesett, som støtte for Hyper-Threading, integrert grafikk og lyd, samt tokanals DDR400-minne.

 

Hmm, er det noe som ikke stemmer her??

Endret av SineTwo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...