Gå til innhold

Catalyst 4.1 er sluppet


John Kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned fra ati.com, kjørte ati removal tool og restarta pc.

Svarer nei på alle dumme windows spørsmål om ny maskinvare funnet ved

oppstart, legger deretter inn 4.10

 

Restart - deretter 8x agp og fastwrite ok. Alt ellers virker som

før, men har ikke fått testa så mange spill ennå

 

(kort: hercules 9600 pro)

Lenke til kommentar

Hei alle

 

Har nettop lagt in 4.1, har alle deler med overdrive og alt. Men den nye Temp saken for XT kortene viser 70 grader konstant?

 

Lastet ned siste verson av RivaTuner, der vises det 50grader core og 45 ambient(eller hav det hetter). utrolig hvor stor forskjel på visningene det skulle være :/ har en temp føler på baksiden under kjølekappa som sier 43/44, så det er tydlig den Overdrive Tem saken som er rivruskeene gal.

 

Er det flere som har fått dette?

Lenke til kommentar
Hei alle

 

Har nettop lagt in 4.1, har alle deler med overdrive og alt. Men den nye Temp saken for XT kortene viser 70 grader konstant?

 

Lastet ned siste verson av RivaTuner, der vises det 50grader core og 45 ambient(eller hav det hetter). utrolig hvor stor forskjel på visningene det skulle være :/ har en temp føler på baksiden under kjølekappa som sier 43/44, så det er tydlig den Overdrive Tem saken som er rivruskeene gal.

 

Er det flere som har fått dette?

Har du overdrive?? :dontgetit: hmm.. merkli at eg ikkje har den no! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hei alle

 

Har nettop lagt in 4.1, har alle deler med overdrive og alt. Men den nye Temp saken for XT kortene viser 70 grader konstant?

 

Lastet ned siste verson av RivaTuner, der vises det 50grader core og 45 ambient(eller hav det hetter). utrolig hvor stor forskjel på visningene det skulle være :/ har en temp føler på baksiden under kjølekappa som sier 43/44, så det er tydlig den Overdrive Tem saken som er rivruskeene gal.

 

Er det flere som har fått dette?

Har du overdrive?? :dontgetit: hmm.. merkli at eg ikkje har den no! :thumbdown:

Ja jeg har Overdrive, agp fastwright og alt som normalt. men denne sprøe visningen på temp da:/

 

Avinsatlerte du da?

Lenke til kommentar

Fikk jevnt over bedre score i både 3dmark 01 og 3dmark 03, henholdsvis en økning på 107 og 18. Ser derfor ingen grunn til å ikke prøvde denne driveren, kan jo alltids bytte til en annen driver hvis resultatet ikke er tilfredsstillende. Jeg beholder iallefall min installasjon av 4.1! :yes:

 

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Nei, hvis man ikke har problemer med en eldre driver skjønner jeg ikke vitsen med å oppgradere hver gang en ny kommer. Det er rett og slett å skaffe seg problemer! Som det kommer frem her er det knapt ikke noe mer ytelse å hente iallefall!

Endret av lenny25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...