Rexen Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg har tenkt å overklokke skjermkortet mitt litt. Jeg har: MSI GeForce4 Ti4800 SE 8x 128mb Jeg bruker RivaTuner, og jeg fant ut at det var to måter: "Low-level hardware overclocking", eller "Driver-level hardware overclocking". Hva bør jeg bruke? Jeg skal ikke klokke mye, og tar helst det som har minst mulighet for å ødelegge noe. EDIT: default: core clock: 274.5 memory clock: 553.5 Hva bør jeg stille på, og hvor mye er trygt? Endret 19. januar 2004 av Rexen
neon123 Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Prøv deg frem du Ta foreksempel 10 om gangen og så kjør 3dmark. Vis du får artifacts(streker eller annet tull) still ned litt igjen. Så blir det bra
Rexen Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Skrevet 19. januar 2004 Du svarte ikke på mitt hovedspørsmål. Husk: jeg er Über nOOb. Jeg kan vel "prøve meg frem". Men skal jeg "prøve meg frem" med Low-level eller Driver-level?
ExTerminator Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 (endret) Low level. Edit: Hvis du har muligheten da, ikke alle kort har low level hardware klokking som mulighet. Endret 19. januar 2004 av ExTerminator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå