CurSe Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Har i dag et Sennheiser HD660S2 headset som er koblet opp til en Topping DX5II forsterker. Det som mangler er en mikrofon til dette oppsettet, men er det noen som har noen tips/anbefalinger til hva jeg bør kjøpe? Er det vits med sånn arm man fester mikrofonen i, eller er det like greit å bare ha den på bordet? Andre ting jeg bør tenke på? Det vil i all hovedsak brukes til multiplayer med en kompis, men jeg leker også med tanken på å gjøre voiceover på videoer med denne mikrofonen.
Engelhorn Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli CurSe skrev (38 minutter siden): Er det vits med sånn arm man fester mikrofonen i, eller er det like greit å bare ha den på bordet? Andre ting jeg bør tenke på? Foretrekker å ha den hengende på arm, da har man armslag over skrivebordet. Nettopp tatt i bruk denne pakken fra maxgaming. Fornøyd så langt. 1
LeGranDuc Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Bruker denne selv. Har den kun ståående på skrivebordet når jeg trenger den. Bruker den kun til multiplayer. 1
vidor Skrevet onsdag kl 09:52 Skrevet onsdag kl 09:52 Du kan jo vurdere en ModMic 4.0 som er liten, kobles til hodetelefonen og har god kvalitet 1
CurSe Skrevet torsdag kl 21:44 Forfatter Skrevet torsdag kl 21:44 Takk for tips! Jeg endte opp med å bestille Sennheiser som LeGranDuc tipset om.
vidor Skrevet torsdag kl 22:11 Skrevet torsdag kl 22:11 Sennheiser har mye bra lydutstyr. Denne micen virker både rimelig og en god all-rounder. Det at den er USB eliminerer typisk sus en får av dårlige integrerte lydkort-innganger. Tipper du blir fornøyd. Kan være greit med stativ med shock-mount og et pop-filter, men det er normalt noe som kommer over tid når en er lei uhumskheter i lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå