xlarge Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er en del år siden jeg brukte den og vil gjerne bli kvitt den. Veldig morsomt egentlig å finne "all verdens sateliter" og masse gratis tv. Finnes det et forum for dette? Selv har jeg gått ned til streaming via fiber.
Jalla21 Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Hvis du vil bli kvitt den så legger du den vel bare ut på finn. Du trenger vel ikke noe forum for det.
xlarge Skrevet 38 minutter siden Forfatter Skrevet 38 minutter siden Jalla21 skrev (17 minutter siden): Hvis du vil bli kvitt den så legger du den vel bare ut på finn. Du trenger vel ikke noe forum for det. Det er vel ikke så mange parabol-tittere igjen og på Finn drukner annonser raskt. Jeg tenker at det må finnes forum for de med litt nerd-interesse for alt som finnes der oppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå