Gå til innhold

Motorisert parabol


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en del år siden jeg brukte den og vil gjerne bli kvitt den. Veldig morsomt egentlig å finne "all verdens sateliter" og masse gratis tv. Finnes det et forum for dette? Selv har jeg gått ned til streaming via fiber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jalla21 skrev (17 minutter siden):

Hvis du vil bli kvitt den så legger du den vel bare ut på finn. Du trenger vel ikke noe forum for det.

Det er vel ikke så mange parabol-tittere igjen og på Finn drukner annonser raskt. Jeg tenker at det må finnes forum for de med litt nerd-interesse for alt som finnes der oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...