afixy Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Hei Jeg trenger en råbillig DAB+ radio med best mulig lyd for pengene. Hva er aktuelt å kjøpe nå om lydkvalitet er viktigst, men budsjettet skal være så lavt som mulig? Tar gjerne imot anbefalinger 😊
afixy Skrevet 25. mai Forfatter Skrevet 25. mai Etter hva jeg kan finne er Clas Olsen sin den rimeligste med god lyd av hva jeg kan finne: https://www.clasohlson.com/no/Exibel-DABX21,-DAB+-FM-radio-/p/38-7259 Tanker rundt dette?
^fmj Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Jeg ville gått for bruktmarkedet, tipper det er mulig å få noe vesentlig bedre til den prisen der. Pinell Supersound II f. eks. Endret 25. mai av ^fmj
Simen1 Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai (endret) OBS har en Denver DAB-42 DAB+ radio til 299, som jeg har sett til 199 på søndagstilbud. I følge kommentarene følger det med DC-adapter. Den kan også drives av AA-batterier. Hvis tanken er å ha den i beredskapsboden så synes jeg det er viktig å ha mulighet for både batteri og adapter. Hvis tanken er hverdagsbruk så ville jeg lagt litt mer i det både for lydkvalitet, design og bedre display og menyer. Edit: Proshop har en til 169 kr og flere til rundt 200-lappen. Glem det! Jeg fikk feiltreff på DAB.. Disse har bare FM/AM. Den billigste DAB-radioen jeg finner nå er til 274 kr hos proshop + frakt. Flere DAB-radioer finner du via godpris.no Endret 26. mai av Simen1 1
^fmj Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Radio DAB+ Vekkerklokke - USB-MP3 Playback - Soundmaster DAB350SW Produsentens side. Jeg kjenner ikke til merket, men denne må være bedre enn den som du linket fra Clas Ohlson.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå