Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Obligatorisk skoleball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert vært diskutert opp og ned i mente tidligere - men så var det vår tur. Skolen sender ut krav til innbetaling til et ball vår datter på nåværende tidspunkt ikke har noen som helst interesse i å være med på. Det er 2 år til dette skal skje.

Det er lagt opp til en årlig innbetaling. Vår datter lider av en sjelden sykdom. Hun liker generelt ikke slike sosiale aktiviteter og stress kan rett og slett være risikofylt mhp hennes sykdom. Vi foreldre støtter vår datter i alt og ett - om hun vil gå får hun gå - vil hun ikke gå - så skal hun få slippe. Det jeg som forelder reagerer på er at de skal begynne å betale inn noe flere år før det skal skje. Og skolen har null anelse om hvilke elever som vil eller ikke vil (jeg har spurt)..man har bare satt igang en innsamling. Jeg vet ikke om vår datter lever en gang om 2 år. Det føles bare helt tullete sett fra vårt ståsted å drive innsamling til noe om 2 år nå. Det samme ville jeg jo forsåvidt mene uansett hvem det måtte gjelde.

Jeg ønsker ikke å lage noen sak overfor skolen eller andre mhp denne saken - men det føles bare feil med denne formen for tvangsinnkreving - spesielt i vår situasjon så treffer det bare helt feil. 

Vil det være greit å bare se bort fra denne innkrevingen og rett og slett si at det er uavklart om vår datter kan delta om det dukker opp spørsmål?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...