Gjest 5c232...62a Skrevet 19. april Skrevet 19. april Har dere fått et bedre liv, å hvorfor? Var det verd å slutte? Jeg er nå 1 uke snusfri. Har vært fri i perioder på 1-2 år tidligere, men alltid falt tilbake. Cravingene ga seg liksom ikke. Anonymous poster hash: 5c232...62a
Salvesen. Skrevet 19. april Skrevet 19. april 100%. Nikotin gir meg lite til ingenting, det er en fristelse som gir veldig lite når det konsumeres. Det er dog dyrt og skadelig for helsen. Lukter også skit så en er til sjeanse for folk. Det hender jeg tar meg en sigg på byen, men snus har aldri fristet etter at jeg la det på hylla for 15ish år siden.
Gjest 5c232...62a Skrevet 19. april Skrevet 19. april Salvesen. skrev (1 time siden): 100%. Nikotin gir meg lite til ingenting, det er en fristelse som gir veldig lite når det konsumeres. Det er dog dyrt og skadelig for helsen. Lukter også skit så en er til sjeanse for folk. Det hender jeg tar meg en sigg på byen, men snus har aldri fristet etter at jeg la det på hylla for 15ish år siden. Hvor lenge brukte du det? Anonymous poster hash: 5c232...62a
vortex Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) Det kommer til viljestyrke, sluttet i 3 år fra 2022 til 2025, selv om du får noen sekunders cravings, så bare stå i det, det går over. Annet en bedre økonomi, kan jeg si at livet ble så mye bedre uten snus snuset i 16 år, snuser fortsatt. Sluttet mange ganger, både frivillig og ufrivillig. Jeg mener livet er for kort til at man ikke skal unne seg ting Endret 19. april av vortex
Salvesen. Skrevet 19. april Skrevet 19. april Gjest 5c232...62a skrev (49 minutter siden): Hvor lenge brukte du det? Anonymous poster hash: 5c232...62a 5 år kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå