Sjalottløk Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars 22 minutes ago, Sjørøver said: Nei. Level up er kreft. Folk må få muligheten til å bli bedre. De har ikke akkurat produsert så mange slike anmeldelser før. Hva er galt med Level Up?
Sjørøver Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars (endret) Sjalottløk skrev (2 timer siden): Hva er galt med Level Up? Jeg blir flau og til tider irritert av å høre på de. Er ei som jeg liker veldig godt, fra Sunnhordland, Stord? Det er noen lysglimt innimellom, men er lenge siden jeg har sett eller hørt noe fra de nå. Endret 20. mars av Sjørøver
Sjalottløk Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars 40 minutes ago, Sjørøver said: Jeg blir flau og til tider irritert av å høre på de. Er ei som jeg liker veldig godt, fra Sunnhordland, Stord? Det er noen lysglimt innimellom, men er lenge siden jeg har sett eller hørt noe fra de nå. Ok. Trodde det var noe mer prekært. Stord tror jeg, ja. Frida. Hører stort sett på podcasten dems hvis Rune er med. Synes den er god.
CrabHabit Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars BakaBerg skrev: Spillet vil ikke launche engang hvis du har intel arc GPU. Devs eller denuvo har bare blacklista alle intel GPUer. Det er ganske sykt. Claw 8ai håndholdt får ikke spille det, og en FAQ de har gjort sier bare "skaff refund" hvis du har arc. Det er sykt asså. Launcher helt fint på min Intel Arc 580
Fleskelars Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars Vikingfinger skrev: Fleskelars skrev (5 timer siden): Har bikket 50 , magen er i veien - festen er over . Kanskje du har rett 😉 . Det er en tid for alt (ler høyt). Prøv det, det er helt fantastisk..(jeg var deg(pc gamer) i 20 år før jeg gikk til konsoll(er 52 nå) Spiller man Cod osv på konkurransenivå så så skjønner jeg pc gaming med mus og tastatur veldig godt. Jeg skal vente til neste generasjon konsoll , 3080ti kortet som kostet en månedslønn er nå avleggs , men må tyne det litt til .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå