vegaast96 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg har et utelys med LED-stripe der driveren mest sannsynlig har gått i stykker. Jeg måler ca. 235 V fram til driveren, men bare 0.7 V etter driveren, så jeg antar at driveren er defekt. Har totalt 6–7 slike lys med samme løsning, og på tre år har to sluttet å fungere. Jeg mistenker at det kan skyldes litt dårlig montering som har ført til fukt i LED-stripen eller driveren. Driveren som står der har disse spesifikasjonene: Input: 220–240 V AC Output: 200–350 V DC Current: 3.5 A Jeg lurer derfor på hva som er beste løsning: Finne en tilsvarende LED-driver (3500 mA constant current). Jeg sliter litt med å finne en som ligner. Bytte til vanlig 24 V LED-stripe med 24 V strømforsyning i stedet. Legger ved bilde av den gamle driveren. Endret 2 timer siden av vegaast96
SirAmp Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ser ut som en China special, tipper dette bare er en likretter, prøvd å bryte den opp og se hva som er inni?
vegaast96 Skrevet 30 minutter siden Forfatter Skrevet 30 minutter siden SirAmp skrev (1 time siden): Ser ut som en China special, tipper dette bare er en likretter, prøvd å bryte den opp og se hva som er inni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå