Gå til innhold

Cyberpunk 2077 inntar Game Pass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå er jeg glad for at jeg aldri kjøpte Cyberpunk. I starten var det en katastrofe i følge mange, men så når det kom seg hadde jeg mye annet å spille. Gleder meg til å teste det.
Skrevet
cocos skrev (5 timer siden):

Nå er jeg glad for at jeg aldri kjøpte Cyberpunk. I starten var det en katastrofe i følge mange, men så når det kom seg hadde jeg mye annet å spille. Gleder meg til å teste det.

Du har noe å glede deg til her og det kan jeg love deg. Jeg kjøpte det på PC når det kom ut og jeg hadde ikke veldig mange bugs, bare noen få litt irriterende bugs men ingen som var game breaking. Jeg tok usnsett en pause mid game til ting roet seg og spilte resten når ting var fikset og det var sykt bra.

Skrevet
PRCY skrev:
cocos skrev (5 timer siden):

Du har noe å glede deg til her og det kan jeg love deg. Jeg kjøpte det på PC når det kom ut og jeg hadde ikke veldig mange bugs, bare noen få litt irriterende bugs men ingen som var game breaking. Jeg tok usnsett en pause mid game til ting roet seg og spilte resten når ting var fikset og det var sykt bra.

Takk, nå gleder jeg meg enda mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...