untouch4ble Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar Da jeg byttet PSU for et 2-3 år siden greide jeg å rote bort ovennevnte kabel. Må ha blandet det med den gamle PSU kablene og ble borte. Har lett sykt mye 🥲 Nå for ikke lenge siden oppgraderte GPU så var det et krav av at denne skulle brukes(selv om det var med adapter). Jeg bruker derfor i dag adapteren, 3xPCI. Pc fungerer fint, men avslått lyser det en rød led lampe på grafikkortet noe som sannsynlig tilsier at den får kanskje for lite strøm? Så mitt spørsmål blir, kan jeg kjøpe en sånn kabel fra en annen leverandør? Finner ingen fra MSI. Eller må jeg virkelig kjøpe meg ny PSU igjen? Hardware: PSU: MSI MPG A1000G PCIE5 1000W 80 Plus Gold GPU: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5070 Ti OC
Gengar_Geng Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar (endret) Bruk 12v-2x6 kabel, hvis du ikke har, kjøp en fra Corsair. Hvis du bruker 12vhpwr til 3x-pin, slik som følger med MSI, så er de kjent for å smelte. Mulig problemet ikke er så stort med 5070ti, men ville dog ikke tatt sjansen dersom det er den kabelen du kjører. Denne er notorisk kjent for å smelte. Endret 20. februar av Gengar_Geng
untouch4ble Skrevet 22. februar Forfatter Skrevet 22. februar Aha, ja men da går jeg for en 12v-2x6. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå