Gå til innhold

IPTV-apper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes et hav av disse appene som man kan kjøpe på Play Store, men hvilke av dem er å foretrekke på android tv-boks?

Minner om at det finnes gode, lovlige og gratis iptv-kanaler og det er ikke hva vi diskuterer her, men kun appene som er ment til formålet.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

"Kan jeg legge Telia, Altibox og Allente og ellers alle mine TV-abonnement som Netflix o.l.  inn i Stremio?"

Det kan du forsåvidt.....ikke direkte,men via en app som finner ut hvor det du ønsker kan sees via norske tjenester,og kobler deg opp mot ønsket innhold.

Appen heter:"Norge hub"

Du må ha betalt og fungerende abonnement på tjenestene du nevner for at appen skal virke optimalt. 

(men hva skal du egentlig med netflix når du har stremio........?)

Skjermbilde 2026-06-04 155451.jpg

Endret av klodrik og co.
Skrevet
klodrik og co. skrev (20 timer siden):

"Kan jeg legge Telia, Altibox og Allente og ellers alle mine TV-abonnement som Netflix o.l.  inn i Stremio?"

Det kan du forsåvidt.....ikke direkte,men via en app som finner ut hvor det du ønsker kan sees via norske tjenester,og kobler deg opp mot ønsket innhold.

Appen heter:"Norge hub"

Du må ha betalt og fungerende abonnement på tjenestene du nevner for at appen skal virke optimalt. 

Skjermbilde 2026-06-04 155451.jpg

Kan du hjelpe meg med å finne Norge Hub?

Jeg søker i addons men finner ingen ting, bare masse tull og tøys som ikke virker. Tips tas i mot med takk.

Skrevet
klodrik og co. skrev (21 timer siden):

Se noe annet enn de nyeste blockbusterne fra USA som ligger gratis på Stremio. Mye jeg finner på Stremio som har for få seedere til å streames.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...