Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Begynner å ange på at jeg bestilte. mister snart troen på dette

her holder vi håpet oppe hører jeg :)

har bare fått meil jeg også.. :dontgetit:

Skrevet

Men nå har det i alle fall skjedd noe på "Din side", altså når man logger seg inn hos telio. Har kommet opp mye ny info. Så da får man bare håpe at man får det adapteret snart. Kjedelig å vente så lenge :dontgetit:

Skrevet

Nå har det skjedd ting ja!

Har til og med fått utdelt telefonnr!!!

Fantastisk!

Se under email adressen din, der står det (begynner på 2168)

Håper adapteren kommer snart da, får trådløs telefon er allerede innkjøpt!

Skrevet

Heee Heiiiii :yes::D

Da er det sikkert ikke lenge før adapteret kommer, gjett om jeg gleder meg da.

Telenor.... Snart Bye Bye..... :thumbs:

Skrevet

Ringte til Telio. Beskjeden jeg fikk fra personen på telefon, var at de nok hadde lovet mer en de kunne holde og at man måtte regne med ennå 1-2 mnd ++ før man kunne få de adapterene. :ermm:

Skrevet

Ja var vel for godt til å være sant at de skulle være så mye raskere ute enn andre.

Var vel planlagt kanskje for å lage litt blest om firmaet med div reportasjer i kulørte presse og skaffe seg litt "kunder".

Vi ble vel rasspu*t igjen :scared:

Skrevet

Pressefolk som lot Telio få masse gratisreklame burde skamme seg. De var jo fullstendige idioter som begynte å skrive om selskapet to måneder før lanseringen. Pressetullinger! Særlig vår venn i Dagbladet burde ta seg en tur i skammekroken. For en tosk. Har overhodet IKKE peiling på det han skriver.

Skrevet

Sipura SPA-2000 er godkjent

for bruk og sendes i dag

fortløpende ut til kunder

Står det på sidene deres og før helgen hørte ikke jeg noe om flere måneder. Da drev de å sendte ut adapter, men telefonene var det verre med. De tok det flere uke før var klare

Skrevet

Passer meg greit å vente litt egentlig.. har ikke fast telefon i dag så blir bare atter en utgift når adapteren kommer..

Men kan nok bestille meg et billigere chess mobil abbo når jeg får telio'en opp å går!! Blir nok bra dette her gitt.. :D

Skrevet

Trådløs anbefales ikke, ennå. Da jeg skulle bestille i går 2. februar ble jeg anbefalt å ikke bestille den trådløse telefonen da den ikke var helt godkjent ennå. De lettet visst etter andre modeller skjønte jeg. Han anbefalte at jeg tok adapteren. :wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...