Gå til innhold

hva kan jeg gjøre med en 900mhz cpu ?

Minty123

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe kult jeg kan gjøre med en gammel 900 mhz prossessor ?

nå tenker jeg ikke nødvendigvis på å bruke den.. men andre gøyale ting den kan brukest til..

har fått foreslått :

starte prossessorkasting konkuranse

gå med den i bånd

nøkkelring

om å gjøre å sitte lengst på den (med pinnene opp)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er foresten 1.2 ghz.. vist det forandrer noe.. :)

tror desuten den sluttet å funke når jeg satt meg på den.. noe som gjorde overaskende lite vondt.. både for meg og prossessoren

Skrevet (endret)

Du kan sette deg på den, og mekke noe utav den etterpå. Hadde vært rått med et prosessor-nøkkelring da?

Endret av HeavenHell
Skrevet

den sprekker, jeg prøvde å lage nøkkelring av en gammal 486 prosessor, den sprakk, den var også av keramikk. men offor ikke lage en lite server? ip server

o.l.?

Skrevet

Nei nei nei, dere tar alle feil, prsessorer er jo kjempeflotte ninjastjerner :D

Dessuten er de VELDIG vonde å bli truffet med (personlig erfaring).

Skrevet

jeg vurderer å fjerne cpu socketen i et gammelt hk, sette i prossessoren der, og teipe den fast inni maskinen, så når folk kommer å titter inn vinduet mitt sier de : "Næææh, dualprossessor"

Skrevet
jeg vurderer å fjerne cpu socketen i et gammelt hk, sette i prossessoren der, og teipe den fast inni maskinen, så når folk kommer å titter inn vinduet mitt sier de : "Næææh, dualprossessor"

hvorfor begrense seg til 2 når du kan ta 4 ;)

Skrevet

uten kjøleribbe? hehe

hvem sier at du er nødt til å borre i kjeramikken da? kan du ikke borre i PCB'en da? den sprekker vel ikke...blir kanskje litt stor da men pytt ;)

Skrevet

vent til sommeren og se hvor mange ganger du får den til å sprette bortetter vannet? dette bør du kanskje gjøre som siste ledd i alle de greiene du skal med den, jeg forestiller meg i alle fall at det blir vanskelig å finne den igjen etterpå...:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...