mad.cat Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Vokteren skrev (2 timer siden): Har en ung singel kollega som bruker AI for å skape en «perfekt» profil og oppnå et ligg i første møte. Selvinnsikt eller evnen til på by på sitt ekte jeg, er fraværende. Ikke merkelig at kollegaen opplever gjentatte skuffelser….. Hvordan gjør man det egentlig?
Vokteren Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 mad.cat skrev (7 minutter siden): Hvordan gjør man det egentlig? Bare å ta utgangspunkt i en person som tilsynelatende er populær hos det motsatte kjønn…. 1
mad.cat Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Vokteren skrev (11 minutter siden): Bare å ta utgangspunkt i en person som tilsynelatende er populær hos det motsatte kjønn…. Men hva mener du egentlig? At han lager en fullstendig fake profil med både bilde, navn, bakgrunn osv basert på AI?
Vokteren Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 mad.cat skrev (2 minutter siden): Men hva mener du egentlig? At han lager en fullstendig fake profil med både bilde, navn, bakgrunn osv basert på AI? Etter min oppfatning etter å ha sett profilen; maksimalt 25% sannhet og minimum 75% fake 2
mad.cat Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Vokteren skrev (3 minutter siden): Etter min oppfatning etter å ha sett profilen; maksimalt 25% sannhet og minimum 75% fake Okey så han fabrikkerer en falsk profil med litt sannhet i seg og håper det vil gi napp? Jaja. Verden vil bedras… 🙈
leticia Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Vokteren skrev (5 minutter siden): Etter min oppfatning etter å ha sett profilen; maksimalt 25% sannhet og minimum 75% fake Er det en mann du snakker om her? Jeg trodde det helst var damer som gjorde sånt for å forbedre bilder 😅😛
Vokteren Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 leticia skrev (7 minutter siden): Er det en mann du snakker om her? Jeg trodde det helst var damer som gjorde sånt for å forbedre bilder 😅😛 Undrer egentlig på om vedkommende stiller i kombinertklassen…..
leticia Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Vokteren skrev (41 minutter siden): Undrer egentlig på om vedkommende stiller i kombinertklassen….. okay
OMyre Skrevet 25. desember 2025 Skrevet 25. desember 2025 Duriello skrev (På 22.12.2025 den 2.22): Riktig, jeg går derimot utifra at det er snakk om melk fra kartong. 🤭 God natt. 🙂 Jeg har mere sansen for ren bryst melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå