Gå til innhold

Feil størrelse kjøleskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet inn i nytt og trengte hvitevarer til kjøkken. Var hos Elkjøp og ga beskjed om behov(komfyrtopp, kombiskap, ovn, oppvask), samt at det var HTH-kjøkken. Spurte spesifikt om kjøleskap ville passe og selger sa ja. Ønsket fleksibel levering, da overtakelse kunne variere med noen dager. Selger sa ikke noe problem.

Overtakelse ble avtalt 5 dager tidligere enn avtalt og Elkjøp sa det var umulig med levering på den dato..... Så da måtte jeg kjøpe et mindre kjøleskap som midlertidig løsning i den perioden.

Fikk hvitevarene og monterte etterhvert. Frontene ble ikke satt på før nylig, ser da at hengsle på frysedør dunker i øverste dør ved åpning. Kontakter Elkjøp og de sier dette kjøleskap ikke passer mitt kjøkken. Men nå er det 70 dager siden levering og returrett går ut ved 50 dager. Får tilbud om nytt kjøleskap med 2 tusen i rabatt.... Hvilket jeg føler er dårlig deal. Har ikke plass til ekstra kjøleskap og vet ikke hvor lett det er å selge kombiskapet. Her føler jeg Elkjøp har mer ansvar.

20251209_075931.jpg

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...