Vokteren Skrevet i går, 17:25 Skrevet i går, 17:25 Antall apper øker for hver dag som går og kvaliteten og stabiliteten er mildt sagt ræva på mange av dem. Krasj, reinstallering via en kompatibel enhet, en it-avdeling som stadig spyr ut nye versjoner osv osv har blitt dagligdags. Teams og Outlook som tråkker i hverandres bed og lagring som vilkårlig enten havner i skyen, på serveren eller på pc. Vurderer nå å vise fingeren til hele digitaliseringshelvete og flytte til et sted uten dekning…. 2
trikola Skrevet i går, 17:38 Skrevet i går, 17:38 (endret) Quote Vurderer nå å vise fingeren til hele digitaliseringshelvete og flytte til et sted uten dekning…. Da kommer det til å gå et lettelsens sukk gjennom Brussel. 😋 Endret i går, 18:22 av trikola
obygda Skrevet i går, 17:53 Skrevet i går, 17:53 Vokteren skrev (16 minutter siden): Antall apper øker for hver dag som går og kvaliteten og stabiliteten er mildt sagt ræva på mange av dem. Krasj, reinstallering via en kompatibel enhet, en it-avdeling som stadig spyr ut nye versjoner osv osv har blitt dagligdags. Teams og Outlook som tråkker i hverandres bed og lagring som vilkårlig enten havner i skyen, på serveren eller på pc. Vurderer nå å vise fingeren til hele digitaliseringshelvete og flytte til et sted uten dekning…. Dette er IT oligarkene som dytter alt i skyen slik at de kan styre alle inntektene rett i egen lomme. Det er mildt sagt ræva løsninger de har rullet ut..min mening i alle fall Office 365 er noe av det dårligste jeg har vært borte i..Bare søppel fra ende til annen. Nå er vi der at du må bruke 2FA bare for å gå inn på do på jobben..Krav til passord er så hinsides at man må bruke egne apper for det også. Bytter du mobil nå du bruke minst 2 dager på å flytte livet ditt over på den nye. Azure er ensbetydende med trøbbel og systemer med tregere respons enn å kjøre Spice på en 8086 CPU. Nei..må si jeg også er lei av å bli herjet med av IT oligarkene.
Uderzo Skrevet i går, 19:14 Skrevet i går, 19:14 Jeg ser grinebiternes landsforbund har årsmøte i dag. Siden dette har lite med at "maskinen ikke fungerer", så stenges tråden. p.s. jeg er en av de fæle som prakker på dere 2FA og ny programvare 1
Anbefalte innlegg