Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Jeg spyr av dårlige apper og passordjungel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Antall apper øker for hver dag som går og kvaliteten og stabiliteten er mildt sagt ræva på mange av dem.

Krasj, reinstallering via en kompatibel enhet, en it-avdeling som stadig spyr ut nye versjoner osv osv har blitt dagligdags.
Teams og Outlook som tråkker i hverandres bed og lagring som vilkårlig enten havner i skyen, på serveren eller på pc.

Vurderer nå å vise fingeren til hele digitaliseringshelvete og flytte til et sted uten dekning….

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vurderer nå å vise fingeren til hele digitaliseringshelvete og flytte til et sted uten dekning….

Da kommer det til å gå et lettelsens sukk gjennom Brussel. 😋

Endret av trikola
Skrevet
Vokteren skrev (16 minutter siden):

Antall apper øker for hver dag som går og kvaliteten og stabiliteten er mildt sagt ræva på mange av dem.

Krasj, reinstallering via en kompatibel enhet, en it-avdeling som stadig spyr ut nye versjoner osv osv har blitt dagligdags.
Teams og Outlook som tråkker i hverandres bed og lagring som vilkårlig enten havner i skyen, på serveren eller på pc.

Dette er IT oligarkene som dytter alt i skyen slik at de kan styre alle inntektene rett i egen lomme.

Det er mildt sagt ræva løsninger de har rullet ut..min mening i alle fall

Office 365 er noe av det dårligste jeg har vært borte i..Bare søppel fra ende til annen. Nå er vi der at du må bruke 2FA bare for å gå inn på do på jobben..Krav til passord er så hinsides at man må bruke egne apper for det også. Bytter du mobil nå du bruke minst 2 dager på å flytte livet ditt over på den nye. Azure er ensbetydende med trøbbel og systemer med tregere respons enn å kjøre Spice på en 8086 CPU. Nei..må si jeg også er lei av å bli herjet med av IT oligarkene.

Skrevet

Jeg ser grinebiternes landsforbund har årsmøte i dag.
Siden dette har lite med at "maskinen ikke fungerer", så stenges tråden.

p.s. jeg er en av de fæle som prakker på dere 2FA og ny programvare :devil:

• Hjerte 1
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...