Spillredaksjonen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Anmeldelse: Metroid Prime 4: Beyond Retro Studios har ikke gjort mye med formelen, men det er jaggu godt å være tilbake. Les hele saken på Gamer.no» 1
kilik Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Teknisk veldig bra: Kjører stødig 120 fps og veldig bra implementert HDR. Endret 22 timer siden av kilik 1
Jorgny Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) kilik skrev (4 timer siden): Teknisk veldig bra: Kjører stødig 120 fps og veldig bra implementert HDR. Jeg spilte gjennom ganske mye av spillet i 120 fps-modusen, og det føles ordentlig bra. Overraskende vanskelig å gå tilbake til 60 FPS-modusen etterpå. Men kjempebra (og litt utypisk Nintendo) å la oss velge. Endret 17 timer siden av Jorgny 1
svenka Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Akkurat nå ligger snittet på rundt 80% metacritcs. Jeg vil nesten si som forventa. Spillet har jo ryggmargen til det originale og kritikerroste Prime for over 20 år siden, bare med noen nyvinninger her og der. Helt ok! Jeg gleder meg uansett! 🥳🎮👌☕️ 1
Bananababb Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hadde håpet på enda bedre mottagelse jevnt over, men 80/100 på metacritic er jo ikke dårlig selv om AAA spill fra nintendo pleier å ligge godt over dette. Skal bli spennende å teste selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå