Gjest 39424...5f4 Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Noen her som har erfaring med hvordan det er å få jobb offshore i Norge når man ikke hoppet rett inn i bransjen? Og evt hva jeg kanskje kan prøve å se på som mulige stillinger. Jeg har fagbrev i elektro med noen år erfaring der, også har gått over til regnskap/finans på fritid designer jeg og 3D og driver egen prototype hobbybedrift for elektro/vvs næring Takker for evt tips, har følt at jeg trenger en ny utfordring lenge og offshore har alltid vært litt sånn " Det tror jeg passer meg perfekt" Anonymous poster hash: 39424...5f4
Skjelvgråt Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden (endret) 5 minutes ago, Guest 39424...5f4 said: Noen her som har erfaring med hvordan det er å få jobb offshore i Norge når man ikke hoppet rett inn i bransjen? Og evt hva jeg kanskje kan prøve å se på som mulige stillinger. Jeg har fagbrev i elektro med noen år erfaring der, også har gått over til regnskap/finans på fritid designer jeg og 3D og driver egen prototype hobbybedrift for elektro/vvs næring Takker for evt tips, har følt at jeg trenger en ny utfordring lenge og offshore har alltid vært litt sånn " Det tror jeg passer meg perfekt" Anonymous poster hash: 39424...5f4 Som et minimum må du få godkjent helseattest og ta det som heter "SCTW" kurs. Er vel rundt 23-23 000 kr totalt for disse. Men offshore-rig krever nok HUET, altså helicopter underwater escape training også. Endret 39 minutter siden av Skjelvgråt
Salvesen. Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Bemanningsbyrå og ta alt du kan få, prøv så å få innpass hos de som har fast stilling og gjerne formenn og lengre opp. Skap ett nettverk og grav om muligheter for fast jobb(uten å mase). Samt det åpenbare, gjør en god jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå