Sovna Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er hjemme i dag. Ved siden av sitter min kone med sin mac og spiller av Youtube. Jeg sitter ved siden av med min mac. Youtube lar seg faen ikke avspille, står bare å spinner. Ja jeg har nett. Alt annet virker. Og youtube var jeg faktisk på i går, og virket. Takker for svar.
ole_marius Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Prøvd å starte nettleser på nytt? Ev. PC'en på nytt?
Sovna Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden ole_marius skrev (20 minutter siden): Prøvd å starte nettleser på nytt? Ev. PC'en på nytt? Skal gjøre det.. Takk.
Thor. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Bruker du reklameblokkerer? I Ublock origin så må du slå på "experimental" filteret. 1
Sovna Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Det var bare å slå av mac´n.. Flaut. Og takk.
ole_marius Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sovna skrev (1 time siden): Det var bare å slå av mac´n.. Flaut. Og takk. Glad for å høre det har løst seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå