Spillredaksjonen Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Saturnalia-utviklerens nyeste grøsser avvist av Steam Les hele saken på Gamer.no»
Milarwen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Nå vet jeg ikke om jeg er unntaket og i minoritet her, men etter å ha sett videoklippet så kan jeg se hvorfor Steam syns det ble for mye men samtidig at de andre lot det passere. For å peke på hvor min grense går, så syns jeg f.eks at Trevor i GTA 5 i mange tilfeller er for mye. De mest opplagte temaene i spillet er hinting til såkalt bestialitet men også dominans og grusomhet/cruelty. Jeg er for at at alle skal kunne uttrykke seg men når din kunst og vision er i ytterkant, så kan man ikke forvente at alle forstår hva du prøver å uttrykke og jeg tror at det er tilfelle i denne saken. Hvem vet, kanskje andre butikker følger etter, nå som saken er belyst offentlig? Endret 15 timer siden av Milarwen 1
Sersjant SEGA Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden ganske tafatt av steam forventer at de følger opp og sørger for at spillet blir tilgjengelig også hos de. steam har jo de facto monopol på pc spill 1
Anfieldtheplacetobe Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Er ikke for sensur i utgangspunktet. Etter å ha kikka 45sek på det her, så har jeg dog ingen problemer med å forstå Steam. Blir som om kondomeriet klager på hvorfor Rema 1000 ikke vil selge buttpluggene deres ved siden av potetgull hyllen
KarvaBlad Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det engelske ordet "disturbing" kan ikke oversettes til "forstyrrende" på denne måten. Forstyrrende på norsk betyr f.eks. støy som distraherer. "Disturbing" i denne sammenhengen oversettes best til "urovekkende." 1
Milarwen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 hours ago, KarvaBlad said: Det engelske ordet "disturbing" kan ikke oversettes til "forstyrrende" på denne måten. Forstyrrende på norsk betyr f.eks. støy som distraherer. "Disturbing" i denne sammenhengen oversettes best til "urovekkende." Det kan det så absolutt. En forstyrret person betyr ikke en som blir vekket om morgen. Forstyrret kan bety mentalt ubehag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå