Drunkenvalley Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Rasismen her inne er så lat at den nesten konsekvent køyrer inn i ein vegg Wile E. Coyote stil. 1
DukeNukem3d Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Abigor skrev (1 time siden): Jeg hater islam, er jeg rasist? 🤔 Nei, det er sunn fornuft å mislike en hatefull og skadelig ideologi. 1 1
DukeNukem3d Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Land som ikke kunne stemme for at ukrainske barn skal løslates fra russisk fangenskap inkluderer: - Kuwait - Saudi Arabia - UAE - Uzebkistan - Yemen - Tyrkia - Tajikistan - Oman - Pakistan - Morocco - Libanon - Kyrgystan - Indonesia (Ofte dratt frem som et godt eksempel på muslimsk land) - Jordan - Kazakstan - Egypt - Iran - Iraq - Bahrain - Qatar Ja du verden dere for et fint mangfold det er i Islam... 2
DukeNukem3d Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden (endret) Drunkenvalley skrev (6 minutter siden): Rasismen her inne er så lat at den nesten konsekvent køyrer inn i ein vegg Wile E. Coyote stil. Islam er en rasistisk og diskriminerende ideologi. Endret 56 minutter siden av DukeNukem3d 1
Atib Azzad Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden (endret) 46 minutes ago, DukeNukem3d said: Israel er det eneste landet i midtøsten som stemte for resolusjonen. Prøver du å fortelle meg at det ikke er et eneste muslimsk land i midtøsten utenfor Israel? Jeg prøver å peke ut for deg at det ikke er noe åpenbart mønster her, 9 av de 12 landene som stemte nei har en overveldende kristen majoritet, ifølge din egen logikk bør dette da nødvendigvis fortelle oss noe om kristendommen. Jeg prøver alltid å fortelle deg at det er mangelfullt å utelukkende lese alt som religiøse konflikter, det er realpolitiske faktorer som spiller mye større rolle. Endret 16 minutter siden av Atib Azzad 1
DukeNukem3d Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Atib Azzad skrev (Akkurat nå): Jeg prøver å peke ut for deg at det ikke er noe åpenbart mønster her, 3 av de 12 landene som stemte nei har en overveldende kristen majoritet, ifølge din egen logikk bør dette da nødvendigvis fortelle oss noe om kristendommen. Jeg prøver alltid å fortelle deg at det er mangelfullt å utelukkende lese alt som religiøse konflikter, det er realpolitiske faktorer som spiller mye større rolle. Du har en kreativ (om enn trollete) og desperat måte å forsøke å dekke over at nær ingen muslimske land kan stemme for at ukrainske barn bør løslates fra russisk fangenskap. For å spørre på en annen måte da, hvor mange % av muslimske land stemte for resolusjonen? 2
Maskinfører Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden leticia skrev (På 29.11.2025 den 18.12): Det der er helt uaktuelt for min del. Enig 😀
Atib Azzad Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden 3 minutes ago, DukeNukem3d said: Du har en kreativ (om enn trollete) og desperat måte å forsøke å dekke over at nær ingen muslimske land kan stemme for at ukrainske barn bør løslates fra russisk fangenskap. For å spørre på en annen måte da, hvor mange % av muslimske land stemte for resolusjonen? Jeg synes verken det er kreativt, desperat, eller trollete å opplyse om noe helt åpenbart, at avstemninger i FN vanligvis ikke er en god kilde til bedre religionsforståelse, dersom det var slik (som du foreslår) så er det vel landene som stemmer mot forslaget som er de fæle, men uff da, der var visst 9 av 12 såkalt kristne land! Bosnia, og Komorene er de eneste landene med muslimsk majoritetsbefolkning som stemte for, men hvis denne teorien din skulle ha noe for seg måtte det vel være musimske land, ikke kristne som aktivt forsøkte å motarbeide (stemme nei) til denne resolusjonen, ikke bare avstå fra å stemme. 2
DukeNukem3d Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden (endret) Atib Azzad skrev (5 minutter siden): Jeg synes verken det er kreativt, desperat, eller trollete å opplyse om noe helt åpenbart, at avstemninger i FN vanligvis ikke er en god kilde til bedre religionsforståelse, dersom det var slik (som du foreslår) så er det vel landene som stemmer mot forslaget som er de fæle, men uff da, der var visst 9 av 12 såkalt kristne land! Bosnia, og Komorene er de eneste landene med muslimsk majoritetsbefolkning som stemte for, men hvis denne teorien din skulle ha noe for seg måtte det vel være musimske land, ikke kristne som aktivt forsøkte å motarbeide (stemme nei) til denne resolusjonen, ikke bare avstå fra å stemme. 9 av 12, du verden. Ifølge google så er følgende land muslimske: - Iran (islamistisk prestestyre) - Burkina Faso 60% muslimsk, sunni-muslimer. Kun 20% kristne. - Mali (overveldende muslimsk) - Niger (stor Sunni muslimsk majoritet) Russland og deres muppetregimer stemmer åpenbart ikke mot seg selv. Så har du nærmest hele den muslimske verden som ikke stemmer for resolusjonen, som du av en eller annen grunn ikke vil forholde deg til i det hele tatt. Endret 11 minutter siden av DukeNukem3d
DukeNukem3d Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden (endret) Atib Azzad skrev (8 minutter siden): Bosnia, og Komorene er de eneste landene med muslimsk majoritetsbefolkning som stemte for Så et sted mellom 3-4% av den muslimske verden kan stemme for at kidnappede ukrainske barn bør kunne løslates fra russisk fangenskap og tortur. Du verden for et mangfold i den muslimske verden! Jeg blir helt overveldet. Endret 8 minutter siden av DukeNukem3d
Atib Azzad Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden 3 minutes ago, DukeNukem3d said: 9 av 12, du verden. Ifølge google så er følgende land muslimske: - Iran (islamistisk prestestyre) - Burkina Faso 60% muslimsk, sunni-muslimer. Kun 20% kristne. - Mali (overveldende muslimsk) - Niger (stor Sunni muslimsk majoritet) Russland og deres muppetregimer stemmer åpenbart ikke mot seg selv. Så har du nærmest hele den muslimske verden som ikke stemmer for resolusjonen, som du av en eller annen grunn ikke vil forholde deg til i det hele tatt. Jeg har ikke sagt jeg ikke vil forholde meg til det, jeg sier bare at den ikke forteller meg så mye om Islam, det forteller meg langt mer om dagens geopolitiske situasjon, som er budskapet mitt hele veien. Og dersom man skulle følge din logikk så skulle det vel være mer fordømt å stemme nei til dette forslaget enn å forholde seg nøytral, jeg viste til landene som stemte nei, og at kristendommen var majoritetsreligionen i disse landene, og at dette nødvendigvis skal fortelle oss noe om kristendom ifølge deg. Jeg kan fint forholde meg til avstemmingen, men den forteller meg ikke hva du foreslår, og logikken du forfekter ser ikke ut til å ta hensyn til at kristendom er majoritetsreligionen hos majoriteten av landene som faktisk aktivt motarbeider denne resolusjonen, ikke bare avstår fra å stemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå