TheKims Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Simen1 skrev (2 minutter siden): Jeg har vært ute i tre timer i dag, men den nye boblejakken min viser seg å være alt for varm. Jeg måtte gå med vidåpen jakke for å ikke smelte bort. Ganske skuffet over å ha kjøpt en ubrukelig jakke. Kanskje jeg får brukt den når det blir på sitt kaldeste i januar eller det kommer en vinterstorm. Dette er ikke humor og tull, bare litt fra min virkelige dag. Du bor i Tromsø. Det kan ikke sammenlignes med innlandet. Når det er -30 grader så går jeg ikke ut, spiller ikke noe rolle hvor god jakken er.
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden TheKims skrev (7 minutter siden): Du bor i Tromsø. Det kan ikke sammenlignes med innlandet. Når det er -30 grader så går jeg ikke ut, spiller ikke noe rolle hvor god jakken er. Det spørs jo litt, er det -30 begge steder så hadde jeg nok foretrukket -30 langt fra sjøen. 👍 3
TheKims Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (4 minutter siden): Det spørs jo litt, er det -30 begge steder så hadde jeg nok foretrukket -30 langt fra sjøen. 👍 Det har aldri vært -30 i Tromsø. Personlig tar jeg heller -20 her enn -10 i Tromsø, men bilen min bryr seg ikke. Alt er sirup når det blir så kaldt. 1
Duriello Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden TheKims skrev (Akkurat nå): Det har aldri vært -30 i Tromsø. Personlig tar jeg heller -20 her enn -10 i Tromsø, men bilen min bryr seg ikke. Alt er sirup når det blir så kaldt. Sant nok, var bare et eksempel. 👍🙂
Snylter Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden 37 minutes ago, Simen1 said: Jeg har vært ute i tre timer i dag, men den nye boblejakken min viser seg å være alt for varm. Jeg måtte gå med vidåpen jakke for å ikke smelte bort. Ganske skuffet over å ha kjøpt en ubrukelig jakke. Kanskje jeg får brukt den når det blir på sitt kaldeste i januar eller det kommer en vinterstorm. Dette er ikke humor og tull, bare litt fra min virkelige dag. Ble den for varm i sånn ca -2? I sånne temperaturer er det jo best å gå med skalljakke med riktige lag under. Her er det -11 i dag, jeg har holdt meg til skalljakke og Aklima double wool.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå