Gå til innhold

Tromsø, der mistet dere retten til å le!

Snylter

Anbefalte innlegg

Skrevet
Simen1 skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært ute i tre timer i dag, men den nye boblejakken min viser seg å være alt for varm. Jeg måtte gå med vidåpen jakke for å ikke smelte bort. Ganske skuffet over å ha kjøpt en ubrukelig jakke. Kanskje jeg får brukt den når det blir på sitt kaldeste i januar eller det kommer en vinterstorm. Dette er ikke humor og tull, bare litt fra min virkelige dag.

Du bor i Tromsø. Det kan ikke sammenlignes med innlandet. Når det er -30 grader så går jeg ikke ut, spiller ikke noe rolle hvor god jakken er. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheKims skrev (7 minutter siden):

Du bor i Tromsø. Det kan ikke sammenlignes med innlandet. Når det er -30 grader så går jeg ikke ut, spiller ikke noe rolle hvor god jakken er. 

Det spørs jo litt, er det -30 begge steder så hadde jeg nok foretrukket -30 langt fra sjøen. 👍

• Liker 3
Skrevet
Duriello skrev (4 minutter siden):

Det spørs jo litt, er det -30 begge steder så hadde jeg nok foretrukket -30 langt fra sjøen. 👍

Det har aldri vært -30 i Tromsø. Personlig tar jeg heller -20 her enn -10 i Tromsø, men bilen min bryr seg ikke. 

Alt er sirup når det blir så kaldt.

• Liker 1
Skrevet
TheKims skrev (Akkurat nå):

Det har aldri vært -30 i Tromsø. Personlig tar jeg heller -20 her enn -10 i Tromsø, men bilen min bryr seg ikke. 

Alt er sirup når det blir så kaldt.

Sant nok, var bare et eksempel. 👍🙂

Skrevet
37 minutes ago, Simen1 said:

Jeg har vært ute i tre timer i dag, men den nye boblejakken min viser seg å være alt for varm. Jeg måtte gå med vidåpen jakke for å ikke smelte bort. Ganske skuffet over å ha kjøpt en ubrukelig jakke. Kanskje jeg får brukt den når det blir på sitt kaldeste i januar eller det kommer en vinterstorm. Dette er ikke humor og tull, bare litt fra min virkelige dag.

Ble den for varm i sånn ca -2?

I sånne temperaturer er det jo best å gå med skalljakke med riktige lag under.

Her er det -11 i dag, jeg har holdt meg til skalljakke og Aklima double wool.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...