Gå til innhold

Parfymebruk eksploderer blant unge i Norge

Dragonlove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg kjenner parfymelukta i bilen idét jeg kjører forbi damer på gangfeltet så tror jeg det blir litt mye. Spesielt når det var i 60-sone og jeg har sånn allergi og kull-kupéfilter.

• Liker 1
Skrevet

Er ikkje dette også ein slik anna kvar generasjon ting? Det er gamle damer og ungdommer som lukter mykje parfyme. Foreldregenerasjon som har vokse opp med disse gamle damene som egne mødre har kjent på kor mykje det lukter og bruker lite parfyme. Dagens ungdommar som veks opp med foreldre som bruker lite parfyme har ikkje lært seg at det kan bli formykje av det gode.

Parfyme har den eigenskapen at ein venner seg til lukta og merker mindre til den jo meir ein er eksponert for lukta, som igjen gir ein ond spiral der ein stadig dynker meir parfyme på seg.

Basert på artikkelen så tyder det også på at det er mangelfullt med hygienekunnskap. Ein lukter ikkje dritt så lenge ein er rein. Men det er klart at når det er flaut å være naken i garderoben slik at dropper dusjen eller dusjer med boxeren på slik at ein ikkje får vaska underlivet, ja då lukter ein fort rumpe sidan det er einaste kroppsdelen som ein ikkje har vaska. Då lukter det sjølvsagt betre av parfyme, men det berre maskerer lukta av rumpe, ein er fortsatt like skitten.
Samme med ho som seier at ho sprayer seg med parfyme før trening, det er eigentleg heilt unødvendig sidan fersk svette lukter lite. Det er gamal svette frå gamalt treningstøy eller manglande dusjing som lukter.

Vi er nok på full fart tilbake mot barokktiden der overklassa nærmast bada i parfyme og pudder sidan hygienen var fråværande og parykken var full i lus.

Ungdommen må berre lære seg at trikset med parfyme er å berre lukte godt på nært hold, slik at dei du er ekstra interessert i held klemmen litt ekstra lenge for å kjenne lukten av parfyme. Lukter du parfymen på 5 meters hold så blir det berre ubehageleg å gå nærmare vedkommande.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...