Spillredaksjonen Skrevet 3. november Skrevet 3. november Civilization VII får mye etterspurt funksjon Firaxis lover muligheten til å spille som én fraksjon gjennom hele spillet. Les hele saken på Gamer.no»
LampeLars94 Skrevet 3. november Skrevet 3. november Tragisk hvor middelmådige spillene har vært etter Civ 5.
Krig og fred Skrevet 3. november Skrevet 3. november Civ var veldig bra for noen generasjoner siden. I dag er det et veldig lite sofistikert spill.
herzeleid Skrevet 3. november Skrevet 3. november Jeg har aldri skjønt morroa med å tvinge spillerne til å endre nasjon underveis i spillet. For min del ødela det mye av innlevelsen i "Humankind" (som introduserte denne ideen) når jeg i det ene øyeblikket kunne være i krig med nabolandet Egypt, før Egypt neste runde plutselig var blitt Tyskland. Jeg tolker det mest av alt som et desperat forsøk på å gjøre noe nytt.
Føniks Skrevet 3. november Skrevet 3. november (endret) Et desperat forsøk på å gjøre noe nytt er akkurat hva det er. Men det er fint om de klarer å fikse denne delen av spillet, kanskje jeg skal prøve det nå om det ser lovende ut. Endret 3. november av Føniks
Reg2000 Skrevet 3. november Skrevet 3. november 38 minutes ago, herzeleid said: Jeg tolker det mest av alt som et desperat forsøk på å gjøre noe nytt. Det er jo det det er. Synes ikke det er så dumt å prøve noe nytt, da både civ 5 og 6 fortsatt er mer enn spillbare og jeg ikke egentlig ser noen grunn til å kjøpe det samme igjen. Problemet er vel heller at den nye ideen ikke er så bra. Synes igrunn Milennia hadde en mye bedre måte å fornye civ formelen på selv om milennia ikke helt hadde penger nok til å lage et spill som kunne konkurrere med Civ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå