Sjalottløk Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) 6 minutes ago, OC-Freak said: Hele konseptet er utvannet når det er black month i hele november, med halvgode tilbud. Jeg kjøpte ingenting på selve black friday. Kjøpte en støvsuger i julegave tidligere i måneden, det er alt i år. Ja. Og hva med all sammkjøringen mellom butikkene. Tilbudene kommer på samme tid og til samme pris. Det er vel liten tvil om at det er produsent/importør som trekker i trådene her. Er man konspiratorisk, så kam man si at de samarbaeider Endret 10 timer siden av Sjalottløk
Sjalottløk Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg tror litt av greia til at man ikke ser de gode kuppene på BF, er fordi folk vil spekulere på det og så avstå fra å kjøpe ting til vanlig pris. Derfor er det bedre at de gode kuppene kommer sporadisk og utennom BF
Nimrad Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Sjalottløk skrev (10 timer siden): Funnet noen kupp? Er det ikke det BF skal være. Halv pris på topp-modellen til samsung galaxy feks. Jeg kjøper ikke at dette er så fantastisk. Jepp, har spart opp mange innkjøp til BF. Øyet et par soveposer til kidsa, en IP KVM, ny skjerm, tastatur, barneklær, ny stasjonær PC og noen andre småting. Alt var rekordbillig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå